Gå til innhold

Fler gravide i Ski/Kolbotn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg bor på Sofiemyr, og venter nr 3 i slutten av mai. Koselig med en tråd for oss fra Kolbotn/Skiområdet:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Velkomne dere nye! Koselig at vi er noen stycken som funnet hit. Det dumme er at man ikke kan se om noen svart uten å gå in på siden.. Gjelder å memorere siden :-)

Nå har jeg vært dårlig lenge og når det var som mest ille var jeg dårlig i 1,5 uke og dag som natt. Nå har jeg vart i Sverige og kjøpt sterk b6-vitamen og siden en uke har jeg ikke alls vært like dårlig. :-)

Forrige uke fikk vi i a fall vite svaret på morkakprøven og vi venter en frisk gutt :-)

I morgen ska jeg besøke jobben for første gang på 2 måneder og prøve og jobbe halv dag. Hvis det går bra planerer jeg å begynne halvtid til uken igjen. :-)

Hvordan går det for alle?

Klem!

Skrevet

Hei og hopp

Her venter vi nr 3 i slutten av juni.

Skrevet

Hei, så koselig at dere skal flytte hitover :-) Kan anbefale Langhus og nå bygger de ennå en barnehage her så det skal finnes gott med plass til alle barna :-)

Skrevet

Hei der, gratulerer til bebbe i magen :-)

Skrevet

Hei! 26 år, venter første barn ca 20april :)

Hører hjemme i Ski.

Er 14+1 i dag og har allerede fått et par ¨kose med magen¨manøvre. Syns fortsatt det er litt rart , siden jeg føler jeg har fått mest fleskemage, ikke gravidmage :P

Det blir vel kanskje en vanesak??

Skrevet

Hei! Jeg er 29 og venter mitt første barn i mai..Bor på Langhus:) Så hyggelig å lese at det er en del andre fra området som skal ha barn omtrent samtidig:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Babymai,

Jeg venter vårt andre i begynnelsen av April og bor også på Langhus :-)

Hvordan mår du?

Skrevet

Hei Linerien,

Gratulerer og velkommen. Hehe, jeg koser med magen hver dag og har også begynt å føle en hel del aktivitet der inne. :-)

Husker når jeg ventet første, syntes det var veldig rart hele greja, men veldig koselig også :-)

Skrevet

Nå har jeg vært på RUL og sett vår lille gullgutt for 3e gang. Sååå koselig og når går vi runt og diskuterer navn for fullt.

Litt rart er det enda.. fordi når jeg nå burde skjønne helt hva som venter oss er det samtidigt veldig vanskelig å forstå at vi faktisk skal bli 4 i familjen. Men klart koselig da :-)

Forresten, fler som har valgt ABC som fødeplass? :-)

Håper alle har det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...