Gå til innhold

Dere med småjenter på 2-4 år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bruker de nattkjole eller pyjamas? Har en jente på akkurat 2 år, og hun bruker pyjamaser, men er nattkjole mer behagelig mon tro? Noe må hun ha på, for hun er ikke så flink til å ta på seg dynen igjen enda, og blir kald uten noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har to jenter på 2 og 4 år og de bruker begge deler, har både pysjer og nattkjoler begge to. Så jeg varierer litt etter temperatur jeg da, de sparker begge av seg dyna i løpet av natta så på kalde kvelder blir det pysj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på temperaturen ute og i rommet. Noen ganger blir det bare i trusa eller bleien(jeg har ei med bleie og ei som har slutta), noen ganger nattkjole, t-skjorte eller pysj. eldste på snart 4 tar ofte på seg dyna i søvne, så hun har lite på seg, men minsta ligger store deler av natta uten dyne, så hun har pysj nå for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4åringen sover i t-skjorte og 1,5åringen i body evt nattderess. Har aldri likt nattkjole -synes de vrir og klumper seg rundt kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som blir 2 neste uke, og vi må foreløpig kun bruke pysj på henne. Dette er fordi hun ellers tar av seg bleien i løpet av natten. Så regner med at vi ikke går over til nattkjole før hun slutter med bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...