Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg jobber på en skole, men er i tillegg tilsynsfører for fire barn som bor i fosterhjem. Er det lov å fortsette med dette i permisjonstiden? eller kan man ikke tjene noe når man er i permisjon? Tilsynsførerjobben innebærer fire besøk i hvert fosterhjem i løpet av et år, med påfølgende rapportskriving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Du må si fra til nav så du får trekk i foreldrepengene, det er ikke lov å tjene penger fra en arbeidsgiver samtidig som man mottar penger fra nav! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Da må du ha gradert uttak, sånn at du ikke mottar foreldrepenger de dagene du jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Må man vite hvilke dager man skal jobbe når man søker om gradert uttak? Altså, dersom jeg søker idag, må jeg ha avklart all jobbingen for permisjonen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg måtte ikke det. Jeg valgte å ta noen vakter på jobb i permsjonstiden min og da måtte jeg bare gi beskjed til nav innen den 20. i måneden hvor mange dager jeg hadde jobbet. Da fikk jeg et fratrekk på tilsvarende mange dager, også ble de dagene lagt til på slutten av permisjonen så jeg forlenget den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå