nr2epåvei Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 ..som er i gang med fødselen.. Jeg holder seriøst på å bli gal av alle lurerrier og menssmerter.. Har hatt nok en natt uten ett sekunds søvn, å merker dagene blir helt rare når jeg sover meste parten av dagen. Jeg har masse som skulle vært gjort her hjemme men kommer ikke i gang. Vurderer å gjøre det i natt om det skulle bli nok en natt våken. Er bare litt redd for å vekke sambo å sønn pga rydding. Men har ett håp om at hvis jeg planlegger litt at jeg skal i gang med rydding i natt så sovner jeg vel på flekken.... hehe... ååååå jeg vil komme i gang med denne fødselen nå!!!! Lykke til til alle dere som er kommet i gang heldiggriser
♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Ja plutselig var alle i gang med fødslene..så spennende...men tenk vår tid kommer og! Håpen mini holder hus en god stund til...har blitt forskjølet og hoster i ett...ikke særlig mye energi til en fødsel nå gitt!! 3 uke igjen da, så det burde holde til å bli kvitt hosten!! :-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Jag räknar mig inte som igång förrän det sker mer här! Men Gud vad jag väntar nu, lite dumt at jm gav så Goa odds för jag kommer bli sååå besviken om det inte sätter igång snart!!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Vel, vi er ganske mange som går på overtid her også - som ikke akkurat er igang med noen fødsel.. Så vi skjønner godt hva du går gjennom kjære deg! Håper du får deg litt kvalitetsøvn snart - så skal du se at dagen i morgen blir så mye bedre! For meg er det iallefall himmel og helvete de dagene jeg har fått sovet, kontra de jeg bare ligger våken med maserier og akrobatikk fra frøken fryd!
semseme Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Jeg har 13 dager til temrin, og jeg er like utålmodig som dere som har gått over. Klarer knapt å tenke på noe annet enn dette. Jeg vil ha den ungen ut idaaaaag. JEG klarer ikke mer. Jeg har ikke hatt en eneste kos dag i dette svangerskapet. Så jeg blir litt overraska når jeg leser at noen koser seg i siste delen av svangerskapet. JEG VIL FØØØØØØØØØØØØØØØØØDE!!!!!!!
nr2epåvei Skrevet 7. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2011 hehe godt det ikke bare er jeg som er utålmodig.. kan ikke huske å ha vært så utålmodig sist gang.. men da skal det også sies at jeg gikk gjennom hele svagerskapet uten en eneste plage.. hadde kun litt halsbrann så det var vedunderligt!!! denne gang var det 10 ganger verre ja... skal til jm på fredag å krysser fingrer for litt stripping da )) så er kansje jeg også i gang me fødselen Må bare fortelle om noe morsomt, sønnen min på snart 3 gikk å fortalte alle at mamma har baby i magen før vi selv viste det.. ikke vet vi hvorfor, kansje det var fordi andre gutter i barnehagen hadde mødre som var gravide. Men han "viste" det hvertfall før oss.. i dag med middagen sier han plutselig: "jeg må sove hos tante i helgen siden lillebror skal komme" jeg har ikke sagt noe til ham heller ikke sambo.. vi ble litt satt ut.. vet han mer enn oss eller har han bare hatt ekstra store ører når vi har pratet sammen om det på kvelden... hehe ikke godt å si, men velger å være litt overtrosk å tro at lille gutt kommer i helgen ) Lykke til til dere her inne.. gleder meg til å se hvem som føder de neste dagene.. er kjempe spennede klemmer til alle dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå