andreita med 2 prinsesser Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hittil har tiden gatt fort, men er na blitt sykemeldt pga mye kynnere sa na gar den vel ikke fullt sa fort skal enna male barnerommet og fa pa plass alle tingene fra min elskede forste datter, mangler og kjope vogn enna da Ha en fin dag jenter
FirstAidKit Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Haha, ikke bare har vi termin på samme dag (ja, jeg har også 15.des som du spurte om i min tråd), men vi er også sykemeldt for samme grunn! Det var jo litt "artig" oppi all elendigheten
idagravida Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Slenger meg på her! Termin 15.desember og "kun" 99 dager igjen! :-) Er også sykemeldt, men ikke pga kynnere, sliter med stoffskiftet.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 7. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2011 oj sa spennede, jeg venter en jente til , og dere da? Skal bli spennende og se om de kommer når de skal, håper og feire jul hjemme og ikke på sykehuset
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 98 dager igjen her Termin 14.des Jobber for tiden fullt, men det er kjempetungt på liten avdeling i barnehagen. I magen er det mest sannsynlig gutt nr 3 Blir liv i heimen nå! Skal til legekontroll i morgen, og lurer på hva hun sier ang å sykemelde meg litt. Kanskje 50%. Skjelver av utmattelse etter en dag på jobb, så der er kanskje på tide å roe ned litt... Har dere gått over termin før? Gikk over med begge mine andre, så regner nesten med jeg ligger inne på julaften, men men...
FirstAidKit Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Vi venter også jente Vi er førstegangs, så dette er veldig nytt for oss. Føler jeg har fått ganske bra tak på svangerskapet, men jeg har jo IKKE peiling på hva som skjer når babyen er ute, hehe! Det har liksom gått i "glemmeboken". Huff, hehe.
Koala *g07* Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Hehe, morsomt å se at det er flere med termin 15. desember Er ikke sykmeldt selv, men er redd tiden vil gå sakte allikevel. Venter forresten også jente
Gadiana Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Hei, jeg lurer på om når tid du begynte å kjenne kynere og i hvilken uke du ble sykemeldt? Jeg er selv andregangs gravid, men må si at j kjente nesten ikke kynnere forrige gang, så j lurer på om d er litt tidlig i uke ca 22? jeg skal ringe til legen i morn, er litt bekymra. J jobber fortsett nesten 100%.
FirstAidKit Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Jeg svarer jeg og, siden jeg også er sykemeldt pga kynnere. Jeg merket første skikkelig vonde kynner i uke 20. Da kom de først og fremst når jeg var på jobb, og de var spesielt vonde hvis jeg var stresset. Måtte bøye meg fremover og puste meg igjennom dem. Videre har de bare fortsatt, og jeg har kynnere minst en gang i timen. Noen er vonde, andre ikke. Jeg kan få kynnere i alle situasjoner, både når jeg ligger og sover, eller når jeg beveger meg. Hvis jeg går fort, får jeg skikkelig vondt i magen, samtidig som kynnerne er konstante. Jeg går stort sett rundt hele dagen med steinhard mage. Ble først avventende sykemeldt for to uker siden. Det hjalp lite, kynnerne vedvarte, og jeg ble fulltids sykemeldt på mandag. Jeg merker at det var en helt riktig avgjørelse. Med en gang jeg beveger meg, så kommer de vonde kynnerne. Forskjellen nå er at jeg kan slappe av i sofaen eller senga med god samvittighet.
FirstAidKit Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Jeg er 26 fullgåtte uker (i uke 27) nå, og ble som sagt sykemeldt 100% på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå