Gå til innhold

noen som jobber på kundesenter her, hvor man...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sitter i telefonen hele dagen? synes dere det er ok, trives dere?

 

Har fått tilbud om en sånn jobb, men usikker på om det blir kjedelig i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg jobber på et sentralbord der man tar i mot bestillinger. Jeg trives veldig godt:-) Syns ikke det er kjedelig nei:-)

Men man må like å snakke og ikke være spesielt beskjeden tror jeg:) Kommer litt ann på hva slags kundesenter, men jeg får helt klart en del kjeft at kunder over tlf og da kan man ikke være "pysete" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er inkasso..bare ringe skyldnere hele dagen.. lurer på om man bli helt tom i hodet på slutten av dagen, eller om det går greit..ikke akkurat varierte oppgaver.. hmm..trenger inntekt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jobbet på st sånt sted, men jeg har hørt andre har gjordt det og det er helt forferdelig :-/ Mange mennesker du føler du ringer til og øddelegger masse for. Selvfølgelig jobben må jo noen gjøre, men jeg kunne aldri ha jobbet sånn :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på kundesenter i snart 10 år (men folk ringer inn til meg da) og jeg trives veldig godt.

 

Vurderte noe annet etter 3-4 år der, men fant ut at en jobb man ikke trenger å ta med seg hjem og er godt betalt er ok når man har familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir ikke sliten mentalt? jeg må innrømme at det virker spennende, med tanke på å motivere og hjelpe folk finne løsninger..dette er gjennom manpower da, så ikke så godt betalt, men tror det er gode muligheter for å få fast stilling etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er der hvor jeg jobber du har fått tilbud:) Kan virke sånn i alle fall..

Jeg blir sliten noen dager, men ikke ofte. Jeg jobber med flere ting enn bare tlf, men jeg startet med bare tlf og ingen samtale er lik. Det er både ut og innring og de fleste vil ha en løsning på sakene og noen kan ikke eller vil ikke betale. Sjelden man blir utskjelt, men det hender innimellom.

Jeg er veldig glad i jobben min og trives med å jobbe med inkasso selv etter 5 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...