Gå til innhold

Jeg er visst mye syk i følge en kollega som har brukt 3 egenmeldinger hittil i år.

Anbefalte innlegg

Og med 3 egenmeldinger så mener jeg 3 dager. Har brukt en på en dag og en på 2 dager. Ingen sykmeldinger eller noe sånt.

Haaaaaater å jobbe i et kvinnedominerende yrke, det er så jævlig mye skitsnakk!! Savner å jobbe på et lager med gutta jeg.

Bare så synd jeg elsker jobben min ellers, for disse helsikes kaffeslarvekjerringene er fankern ikke gode!

Fortsetter under...

Jeg har også fått vite at jeg har vært mye syk av ei jeg jobber med.

Var borte i tre dager med skulderbetennelse og en dag magesjau.

MAKAN til imunforsvar!!

Hun møter opp på jobben uansett sier hun, sånn bortsett fra når hun er alt for dårlig til å møte opp ;)

JAAA

Har heller aldri vært borte fra jobb i helgene hittil i år, og jeg jobber annenhver helg. Jeg har vært heldig og vært lite sjuk og heller ikke hatt behov for å bruke noen sykt barn dager i år.

Så derfor irriterer det meg grenseløst at det blir snakket om at jeg har høyt fravær av enkelte personer på jobben!

Hehe, akkurat fått vite det, derfor jeg sitter her og får ut litt damp :P

Skal jaggu ta det opp med henne neste gang vi jobber sammen, men da blir jeg vel fryst ut av personalrommet av alle gamlekjærringene!

Hi

Jeg har bare brukt 3 dager i år jeg også og det var alle syk barn dager. Jeg syns jeg har vært lite borte.

I fjor da jeg hadde mye mye mer syns og jeg nesten ble flau over alt fraværet syns sjefen fortsatt at jeg var lite borte.

Jeg jobber også i kvinnedominert yrke, men har en helt super sjef (og kollegaer). Første jobben jeg virkelig trives i.

Annonse

Jeg har en super sjef jeg også:)

Er den eldre garden av slarvekjærringer som forpester miljøet på jobben.

Irriterer meg såååå masse!! Den ene dagen jeg var borte ble jeg syk på jobben dagen før. Fikk en skikkelig hissig urinveisinfeksjon og reiste fra jobben litt tidligere for å rekke legekontoret. Fikk antibiotika og legen spurte om jeg ville ha sykmelding et par dager. Jeg tisset blod og hadde skikkelig vondt, klarte nesten ikke stå rett i ryggen. Sa nei, jeg kan evt. bruke en egenmelding i morgen og så har jeg turnusfri noen dager.

Snille sjefen min ringte meg på kvelden og lurte på hvordan det hadde gått og hun sa at jeg skulle ta en egenmelding å bli hjemme dagen etter for hun hadde jo sett hvor vondt jeg hadde.

Den andre egenmeldingen jeg var hjemme to dager hadde jeg feber og halsvondt og en hel sky inne i hodet. Da ble jeg også sendt hjem fra jobben litt før fordi jeg fikk feber i løpet av arbeidsdagen.

Så alle gangene jeg har vært borte, så VET jo alle på jobben at jeg har vært syk. Det har de jo sett. Også sitter den merra der og himler med øya og mener at man aldri kan stole på om jeg møter opp på jobb eller ikke så mye syk som jeg er :((

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...