BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Huff. I dag er en virkelig deppedag. Har vert sjuk sidan søndag. Bihulebetennelse, migreneanfall og forkjølelse. Tenk eg har berre håpt og håpt på at fødselen IKKJE skal starte. Heilt utrulig, så desperat som eg til vanlig er. Men det som er verst er den stakkars 2,5 åringen min som har "mista" mammaen sin siste veka. Har ikkje vert i form til å styre med han i det heile tatt. Einaste er at vi ligg ilag å ser barnetv på sofaen. Så i dag tidlig kom han bort til meg, drog meg i buksa å sa "mamma, eg vil ikke i banehagen i dag, vere heime mamman min", og likevel sendte eg han med pappaen i barnehagen. Han har det selfølgelig bedre i barnehagen når eg ikkje klarer anna enn å ligge i senga, men likevel er det GRUSOMT sårt. Har grine i heile dag.. Gledar meg til han kjem heim, men gruar meg til å ikkje klare å leike med han. Er nesten sånn at eg er "sint" på babyen i magen som "ødelegger" for meg og storebror for tida. Huff... sytete innlegg, men måtte berre få det ut.. :-(
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Uff da, høres ikke bra ut. Det er slitsomt nok å være gravid om en ikke skal være syk i tillegg Du har nok rett i det at storebror har det bedre i bhg, og han tenkte sikkert ikke mere på det mens han var der. Og å se barne tv sammen er jo å gjøre noe sammen, en trenger ikke alltid å ha masse energi og tøyse og tulle. Er godt å bsasre slappe av sammen og Håper du blir frisk igjen snart! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå