Gå til innhold

Tror dere det finnes noen tatovører som vil tatovere barnet mitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet om ei på hobbybasis som tattoverer. Hun kunne sikkert gjort det.

Men ikke regn med å få ungen tilbake, dama er mongo og burde vært sperra inne.

Merk: Innlegget mitt er en spøk. Bortsett fra det at hun faktisk er mongo. Og aller helst humant avlivet.

Må si jeg er skuffet over hvor DÅRLIG fantasi enkelte har når de skal prøve å provosere andre her inne med slike tåpelige innlegg.. Skal du provosere.. så finn no iallefall noe troverdig å kødde med!!!!

Det er lovlig jo, så det kan godt hende at du finner noen som er dum nok til å gjøre det.

Det finnes ingen lovsatte aldersgrense for å tatovere i Norge, men mange tatovører opererer med en grense på 18 år av egen vilje. Venninna mi tatoverer og opplever stadig vekk at folk under 18 kommer for å tatovere seg, og har med foreldrene til å gi sin tilatlese. Da må hun forklare dem at det spiller ingen rolle, hun velger å ikke tatovere noen under 18.

Hvis dette ikke e et troll innlegg og du har tenkt å tattovere barnet ditt, så må jeg bare si at om noen år er den sikkert helt grusom å se på. Tenk på hvor mye et barn skal strekke seg i alle retninger! Om 15 år er ikke tattoveringen leselig engang

Annonse

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Jeg regner med at du troller, men føler jeg er pliktet til å ta deg i nakken her for sikkerhetsskyld!! For det første så er det INGEN(!!!!!) som vil gå med på det uansett hvor mye cash du gir de, for det ER barnemishandling. Og for det andre, hvis du som mor virkelig tenker dette, og mener at det ville vært helt riktig å gjøre noe slikt mot barnet ditt bør du skaffe hjelp snarest!

Hadde du kommet inn på mitt tattoostudio og fremmet et slikt ønske, ville jeg helt klart ringt barnevernet og holdt deg for narr så lenge, slik at de hadde rukket å tatt deg i vårt studio.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...