Sirkus85 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg har termin 1 oktober og de rundt meg sier at magen min har forandret seg sånn plutselig! Ikke noe negativt i at de sier det assa, men jeg bare lurer på om dette er et bra tegn? Begynner ting å gjøre seg klart kanskje? Som dere sikkert skjønner er jeg førstegangs
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Har ikkje peiling. Men har hørt om at ansiktet kan forrandre seg før fødsel.
mami07 *fødeklar* Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 jeg har også fått høre at magen min har forandret seg,at den har blitt mye spissere,så dette lurer jeg også på?? men ansiktet??? lyst til å utdype den eller?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Noen får fødeansikt...fikk det sist selv...litt hovent på en måte...leppene hovnet litt opp...var sååå fornøyd med akkurat de...men ikke så mye at resten av fjeset ble litt pløsete det også... men magen har jeg ikke hørt annet enn at den synker en del mot slutten...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Jeg fikk og hovne lepper spess overleppa og litt bredere nese, ser på bilder så ser det snålt ut. Men som sagt over her....resten var ikke mye å skryte av )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå