Gå til innhold

Jag har blivit strippet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lät kanske inte sååå bra om detta hade varit skrivet på ett annat forum - ha ha!

Kontrollen visade 2,5 cm öppning, var väldigt mjukt-något som var bra :) så jm körde på med stripping :0)

Hon sa rätt ut att vi borde förbereda barne vakt för vi kunde praktiskt talt vara i födsel om 2 timmar. Hadehögt över tryck och varit små kvalm hela dagen som också var goda tecken för henne.

Jag är säker på du fött innan lördag, sa hon. Då sa jag dålig gjort om inte det stämmer! Det gör det sa hon med ett smil.

Jag vågar inte hoppas på ett skit jag, är totalt förvirrad. Men bagen är packad så jag är klar!!! Vill bara inte bli skuffet!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woohoo!! Endelig :D var det vondt?

Du er 7,5cm fra baby!! Tenk det du.

I will be watching U 8-)

Skrevet

Heldige deg <3 tommel opp for fødsel !!:)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til! Høres jo ut som om du er skikkelig moden, så da er det nok rett rundt hjørnet....

Skrevet

Wiiii!!!! Så bra, skal krysse fingrene for deg:-) håpe det setter igang snart!

Skrevet

Förra gången låg jag i 13 timmar med 1,5 cm öppning och redan nu är jag 2,5 - det känns väldigt bra!!! :0)

Men om det blir födsel i sååå när framtid hm ja det får tiden utvisa!! ;0)

Ska lova jag ska hålla er uppdaterade ;0)

Skrevet

Spennende:) Ikke lenge til lørdag:) Gleder meg:)

Skrevet

Å så kjekt å lese Lycklig <3*födeklar!!!

Blir spennende å følge med videre :)

Skrevet

Nu är middag intagit, ligger med mensen smärtor men inget värre än det som var. Tror jag ska ta mig ett bad ikväll jag, kanske beom ett nyp av mannen också? Vad tror ni? ;0)

Skrevet

Det var jo gode nyheter dette da! Stripping kan være det som skal til for å få det i gang. Spe på med en dose fra mannen du så øker du sjansene. Det skal i allefall jeg prøve i kveld.

Skrevet

Hopp i høyet!! Kan ikke skade nå ihvertfall :o)

Skrevet

Ble strippet i dag jeg og, blir spennende dager fremover:) Ønsker deg masse lykke til!! Her har jeg masse murringer og rier som kommer uregelmessig fra 5-10 min hvertfall. Ser ut som strippingen hadde effekt i alle fall:)

Skrevet

Japp då var sengekosen unna gjort också - haha! Jäkla effektiv idag den dama här. Nu ska jag köra slappa av trixet och ta mig ett varmt bad och så soffan! :0)

Skrevet

haha du verden hva du får gjort på n dag da :P

Skrevet

E man desperat så e mann!!! Ha ha!! ;)

Skrevet

hahaha ja det er sant det ;) får håpe du har babyen din i armene dine snart,du har venta så lenge nå

Skrevet

Lycklig <3*födeklar!!! Det er jenta si, fram med pisken ;o)

Skrevet

Sitt i badekaret når du tapper ut vannet....høes rart ut, men har hørt at det kan trigge vannet til å gå ;-)

Masse lykke til...håper det utvikler seg til noe! ;-)

Skrevet

Åh tusen tack! Är ju inte på övertid men med alla mas ärtor över lång tid så tycker jag det är min tur ;)

Skrevet

Så spennende :) Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...