Gå til innhold

Sove i vogn ute...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor er det helt uvanlig og nesten uakseptabelt å la baby/barn sove i vogn ute.. Nå er jeg så drittlei av å "gjemme" vogna når jenta sover ute (bor nesten vegg i vegg med svigers...) og måtte forklare meg når de griner på nesen og lignende! Svigermor har ikke sagt direkte at hun misliker det, men har sagt det til mannen min og svigerinnen min. Har prøvd å rolig forklare at "alle" barn sover ute i vogn i Norge, men tror liksom ikke de helt skjønner det. "er jo mye bedre å sove inne i varmen"....osv. Nå gruer jeg meg veldig til å la henne sove ute på vinteren, selvom jeg jo helt klart mener det er det beste! Beklager, ble litt tullete, bare lurer på om andre har erfaringer med dette? Og noen pro og con mh til soving ute og inne? Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sover gutten absolutt best ute i vogna si :D Sover faktisk lengre dupper da enn inne.

Frisk og god luft, og det er jo lunt og godt nedi vogna.

(og man har det jo ikke godt og varmt inne på soverommet heller eller hva?)

Tror de fleste barnehager i norge lar barna sove ute også, og kan ikke se noe problem med det :) Er også greit at de er vant til å sove der, så ikke de begynner i barnehagen og plutselig skal sove et sted de "aldri" har sovet før :D (jobber i barnehage selv, og såklart hvis det er 10minus eller mer en vinter så lar vi vognene stå inne på et godt avkjølt rom isteden!)

Bare stå på ditt du syns jeg :D

Skrevet

Takk littlefairy, jeg skal bare stå på mitt, og det at de også sover ute i barnehage er jo ett godt poeng;-) glemte visst å skrive at jeg bor i Irland, klimaet er jo ganske litt Norge, bare litt varmere, også regner det MYE:-p

Skrevet

Frisk luft er godt for helsa! Både små og store:-) Så lenge man er kledd etter forholdene;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...