Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Hei. Vi er 6 stk som skal ut å kose oss i helgen. Noen anbefalinger i Oslo å komme med? Helst i sentrum:) Tusen takk for mange svar. Jeg øsnker alt mulig, billig, dyrt, fint, ikke fint... Bring it on hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Mr Bay: En av de beste upscale asiatiske i byen (ligger på Tjuvholmen) Four Seasons: Top notch asiatisk i Vika Terrasse (men MÅ bestille bord) Nodee: Byens beste asiatiske (Majorstuen v/Frognerbadet, må bestille bord) Ekebergrestauranten: Uslåelig utsikt og god mat, lett tilgjengelig med trikk og bil Dinner: God upscale asiatisk i Stortingsgata Bølgen og Moi på Tjuvholmen:. Litt businessy, men god mat Beach Club: Amerikanskinsiprert og ganske kul på Bryggetorget på Aker brygge. Byens beste hamburgere Villa Paradiso: Supergod italiensk gourmetpizza (og annen mat) på Grünerløkka Eik: Upscale restaurant i Universitetsgate, knallgod mat, og ikke så veldig dyrt heller Amundsen og Nobile: Trivelig og genuin italiensk restaurant v/Solli plass (Frognerveien like ved McDonalds omtrent) Xhi Lo (eller hvordan pokker det staves..hehe) v/Egertorget, knallgod vietnamesisk restaurant. Rimelig. Chiang Mai v/St.Olavs plass: Billig og veldig god thaimat Yaya's: sjarmerende thairestaurant med "beachy" atmosfære, jeg liker best den på Majorstuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Dinner (rett ved nasjonal) 2. etg (rett ved nasjonal) Eik (300 m fra nasjonl) Yaya (ved aker brygge) Cosmo thai og sushi (ved aker brygge) Lofoten (Aker brygge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Hvis jeg hadde hatt barnefri og muligheter til utskeielser i helgen, ville jeg ha gått på en av disse: St. Lars Trancher Fjord Ha det kuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, Trancher! Ligger på Grünerløkka. De selger kun helstekt entrecote, men herregud så godt! Du kan velge tilbehør selv, og fem forskjellige sauser. Kamskjellene til forrett er også helt out of this world. Har du mer penger, kan du vurdere Restaurant Oscarsgate. De har vel en michelinstjerne, og det er el vel fortjent. Bittelite sted, men ekstremt profesjonelt og sinnsykt god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Del Skrevet 8. september 2011 Tusen takk for mange bra steder:) Her har vi litt å boltre oss i;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå