Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Det regner, de har fri, ingenting å gjøre. De har allerede vært ute i timevis, lekser er gjort, de har vært med å gjøre husarbeid. Men de spilte i sikkert 1,5 time i dag tidlig, og de har sett en film... Nå fikk de spille igjen. Og så lurte jeg bare på hvor mye spilletid ungene deres har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 3 timer ca., men da har de tatt pause innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 De får spille så mye de vil. Så lenge de er så flinke til å begrense seg som de er nå får de styre dette helt selv. De spiller så lite at jeg av og til oppfordrer dem til å spille hvis de kjeder seg og jeg har annet å gjøre. Men hadde vel ellers satt grensa på et par timer om dagen på fridager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg håpte også de skulle styre det selv! De har nettopp fått wii så det blir jo kanskje litt ekstra i begynnelsen. Tenker jeg skal se det litt an! Og så sitter de jo ikke i ro heller! Fekter, bokser osv med den kontrollen De blr faktisk helt svett av å spille, så blir jo litt trim også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå