Gå til innhold

Kjære vene, er det mulig?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal! Igår hadde jeg den verste halsbrannen noensinne. Vært bra idag og ikke tenkt noe mer på det så tar jeg EN (1) sjokoladebit og da er det igang igjen!

Gjett hvem som skal kjøpe Gaviscon etterpå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gaviscon er min bestevenn skal jeg si deg,kan ikke overleve en eneste dag uten det,so i feel your pain EFM :)

Skrevet

husk at gaviscon kan redusere effekten av jerntabletter hvis dere tar dette. bør derfor inntas med noen timers mellomrom =)

Skrevet

jeg tar jern men spurte jm om det og fastlegen om det var noe "farlig" å ta for mye gaviscon og de begge sa nei at det har ikke noe å si i det hele tatt :o)

Skrevet

Det er ikke farlig å ta for mye gaviscon, men ikke så lurt å ta d rett etter man har spist noe som inneholder jern. For d hindrer jernopptaket i kroppen. Og tar man gaviscon ofte etter man har spist jern vil man mest sannsynlig komme i minus på jern i kroppen.

Men enig i at gaviscon er helt fantastisk <3

Skrevet

kommer jo også an på hvor mye jern man har i kroppen hvis dere har sjekket det. jeg hadde Hb på 9 sist kontroll og ferritin (jernlager) på 4, noe som er svært lite. så jeg bør nok holde meg unna gaviscon. selv om jeg gjerne skulle tatt det pga denne halsbrannen=/

men vil heller få fullt utbytte av jerntablettene slik at jeg har litt å gå på etter fødselen. man mister jo en del blod, så er greit å ha litt jernlager=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...