Gå til innhold

oi da tror noe er på gang her

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpes meg da,våknet natt til søndag med maserier som ga menssmerter og har hatt de uregelmessig siden da,og siste uka har det føltes ut som om det er en appelsin som sitter fast der inne i kanalen,spesielt når jeg går i nedoverbakker,og i sta så bulet det veldig ut der nede når jeg hadde tisset så jeg måtte jo rett og slett bare kjenne etter,og rett der innafor inngangen til hula der traff finger på livmortappen og fingeren min gikk rett inn der jo!!! hjelpes meg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann... :D

Skrevet

jeg har jo måttet sjekke dette og det er jo mykt og åpent der,skikkelig ekkelt men jeg har god plass til fingeren i denne åpningen. skal til jm i morra hvis jeg ikke får mer vondt og tettere rier/maserier

Skrevet

Att du tørr å kjenne sjøl :P Kansje det blir bebis på deg og snart :o)

Skrevet

Men hur kommer du till??? Ha ha

Skrevet

Ja...det er sant. Sliter med å tørke meg på do jeg...

Skrevet

hahahaha første gangen satt jeg på do da jeg oppdaget at det var så stort nedi der,så jeg måtte jo kjenne og jeg måtte ikke veldig langt inni der før jeg traff noe,og andre gangen så satte jeg meg bare på huk hahaha huff nå følte jeg meg skikkelig dum her jeg sitter :D ja kanskje det blir baby på meg å snart,men for å være helt ærlig så selv om jeg suttrer og klager mye over diverser vondter og plager og sier jeg vil ha ungen ut av meg så kan hun godt få lov å bli der inne i 1-2 uker til,for jeg er jo faktisk bare i uke 35,men det er vel trygt for henne å komme ut nå uansett??

Skrevet

Pass på å tafse oppi der, det er fare for infeksjon. Det blir brukt sterile handsker når jm eller lege sjekker åpning. Ellers lykke til:)

Skrevet

En finger inn tilsvarer en cm åpning. Og det kan du gå med lenge uten at det blir noe fødsel av det. Ikke krise om baby kommer 35 uker, men hadde vært bra med et par uker til vel?

Skrevet

jeg leste det ett eller annet sted også at en finger tilsvarer 1 cm,men jeg tror det er plass til mer der,men jeg driver ikke å peller oppi der altså hehe jeg måtte bare sjekke en gang til for sikkerhetsskyld etter at jeg oppdaget det.

blir spennende å høre hva jm sier i morra ihvertfall

Skrevet

Så spennende! Får lyst å kjenne om det er åpent hos meg også, men tør ikke he he! :) Masse lykke til!

Skrevet

hehe ja man blir jo nysgjerrig på åssen det går nedi der,men jeg hadde nok ikke sjekket hvis ikke det bulet så mye ut der i dag :) men sånn helt ærlig så var det ganske ekkelt å kjenne der for jeg merka jeg ble litt redd for at jeg plutselig skulle kjenne hodet på babyen eller at hånda mi plutselig skulle drukne i fostervann hahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...