Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg ble altfor stor etter sist graviditet (2009) og er nå på slankekur(skal legge om kosthold etter endt kur) Men hvor mye skal jeg veie? Jeg er 169 og er langlemmet i armer og bein men noe kraftig beinbyggning i rompe og lår. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Mellom 53 og 65 kilo om du skal ha bmi som normalvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 hehehe.. "normalvektig" sier første NN... jaja, henne om det. Rundt 70 kg er helt fint, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Hvis du veier mellom 57 og 71 kilo er du normalvektig og innenfor det som er helsemessig best. Hvor du foretrekker å ligge innen dette er opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 er du 169 kan du fint veie mellom 64-74 uten at det blir feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Om en på 169 cm veier 74 kilo er hun uten tvil litt frodig da, men veier du 55 kilo er du mager. Begge deler er akseptert og normalt. Du må finne ut hva du trives best med rett og slett. Kanskje lettere å sette seg et mår i str, det synes ihvertfall jeg. Da jeg brukte str 44 i klær ville jeg slanke meg ned til str 38/40, ikke så nøye hva vekta viste. Er jo mye som spiller inn på vekten, kroppsfasong, muskler osv. Jeg er 174 cm og brukte str 44 da jeg var 82 kilo tung, når jeg er 65-69 kilo bruker jeg str 38/40 og føler meg slank men ikke mager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Det hadde vært omtrent riktig om HI hadde vært omtrent 161 høy, men hun bør være tyngre når hun er 169. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 Tusen takk jenter. Føler det er viktig å ha et mål,er jo en stor del av motivasjon:) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå