Lilleprins_6/2-12 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Er nå 20uker på vei og har kjent spark siden uke 14. Har kjent kraftige spark daglig i flere uker nå, men de siste dagene har jeg nesten ikke kjent noe bevegelse, Har kjent noen små spark men de er veldig svake. Bør jeg bli bekymret eller kan det være at han har lagt seg slik at det ikke kjennes like godt? Har også hvert litt plaget med illeluktene og tyntflytende utflod de siste dagene( er nødt til å skifte undertøy to ganger daglig) Er dette normalt eller bør jeg oppsøke lege?
Januarmirakelet Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Min lille foretrekker å ligge slik at han sparker inn i morkaka, og det demper mye...så han sparka kraftig på UL, men kjente ingenting:o) Kjenner mest om kvelden når jeg legger meg...da snur han seg tydeligvis og da kjenner jeg det godt. Men den utfloden din den ville jeg ha fått sjekka årsaken til. Det er bedre å sjekke en gang for mye enn for lite;o)
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2011 Hehe, snakker om sola, Kom nettopp hjem fra jobb nå å satte meg ned i godstolen, å hvem tror dere ikke som er helt i 100 nå da Nå sparker han som bare det, så det var vell bare det at han hadde ligget i en stilling slik at jeg ikke kjente det så godt når han sparket Ja, jeg tror jeg bestiller meg en legetime så jeg får undersøkt det litt nermere, ikke bare er det ubehagelig, men så er det også bedre og være på den sikre siden
Januarmirakelet Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Så deilig:o) Han har nok bare snudd seg ja. Med tanke på hvor små de er akkurat nå, så er det ganske utrolig at vi kjenner noe i det hele tatt...lårbeinet er 3cm nå....pittelite...he he Flott, gå til legen...har sikkert ikke noe med svangerskapet å gjøre, men best å være sikker...så slipper man å uroe seg unødig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå