Gå til innhold

Dette hører vell ikke hjemme på denne siden...........

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker samboeren min!

Ja, han legger fra seg skittentøy overalt, ser nesten ikke engang på vaskemaksinen, klør seg på balla,drikker øl og raper, har noen kilo for mye osv...men som jeg elsker han!

Han er så flink med barnet vårt, er veldig generøs, omtenksom, snill og god(for det meste hehe)..., forteller meg ofte hvor deilig jeg er, hvor mye hans savner meg når han er borte

Kl...art vi krangler av og til så busta fyker, men vi ler alltid av det etterpå og blir gode venner;)

Love love love ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen.

Jeg må henge opp håndklær på badet hver morgen og vaskemaskina har han vel brukt 5-10 ganger.

Han klør der det klør og slipper en promp i ny og ne. Vi kan krangle så sinnsykt at begge er sprengrøde i fjeset og sier ting vi ikke mener, men 5 minutter etter krangelen er vi verdens beste venner igjen.

Selvom han ikke er så flink til å rydde opp etter seg elsker jeg han over alt på jord! Jeg kunne aldri tenkt meg en annen mann og han kommer til å bli en fantastisk far. Han er veldig omsorgsfull for meg og gleder seg alltid til å komme hjem så vi kan være sammen.

Å, som jeg elsker mannen min i mitt liv <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også samboeren min :)

Han har skaffet seg forbruksgjeld og billån som overstiger bilens verdi før vi ble sammen, med det resultat at vi ikke kan få huslån på et par år.

Han gjør husarbeid i rykk og napp, slik at det i perioder bare er jeg som bryr meg.

Han kommer aldri hjem til samme tid, så jeg kan ikke planlegge måltider, med det resultat at jeg ofte nettopp har tatt meg noen brødskiver siden jeg ble så sulten når han kommer hjem, eller er skrubbsulten og han har tatt seg en matbit når han kommer hjem.

Han snorker.

Han blir sur hvis jeg påpeker at han bruker for mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg enda mer heldig for mannen her vasker tøy og lager ofte middag til sin gravide samboer :) verdens beste og mest omsorgsfulle mann ;) i tillegg er han veltrent, høy og mørk og sykt god i senga :) naaam <3 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjærlighet er så mangt. Og når jeg leser slike innlegg så innser jeg at jeg kanskje er litt for kravstor når det gjelder min mann!

Ja, han promper og veit ikke hva man bruker enn gulvfille til. Men han vasker klær, lager mat, støvsuger, rydder, sier hvor flott jeg er og elsker barna sine over alt. Han er også sosial, gavmild, generøs. Ja, nesten perfekt når jeg tenker meg om!

Men ja vi krangler ofte og nå ser jeg vel kanskje det at det er min feil. Jeg er vel for kravstor. Blir vel slik som med penger. Mye vil ha mer! Så nå får jeg ta meg selv i nakken å fokusere på hans positive sider som er utrolig mange!

Jeg elsker mannen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...