Gå til innhold

Må man ha smale legger for å gå med Hunter gummistøvler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tør ikke prøve dem i butikken for det er så flaut om jeg ikke får de på...

 

Har ikke tjukke legger, men de er ikke superslanke heller. Bruker støvletter med vanlig skaft og ekstra vidt skaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, det er ikke noe å være flau over... Hvis du ikke passer de altså. Jeg passer aldri de høye, fine støvlene pga "fotball"legger, men bryr meg jo ikke hva en skoselger synes.

Gå og prøv de du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller du kan gjøre som meg-, kjøpe de lave hunter støvlene. De såkalt "gartnerstøvlene". Kjempekule synes jeg. Jeg prøvde også de med vidt skaft og de passet fint over leggen, men jeg må si det ble veldig mye gummi nede ved ankelen og det ble rett og slett ikke pent. Kjøpe mine på lille vinkel på Majorstuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er smale, men fåes kjøpt med spenne/splitt i siden! Det hr jeg kjøpt, har ikke tykke legger, men vanlige damelegger med litt fasong. De vanlige blir bare helt tighte og ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også str 37 og er normalvektig, men med noe kraftige legger, og hunter er trange til meg både i leggen og rundt ankelen på en måte. jeg får de såvidt på, men får de jo ikke av igjen... strevde skikkelig i butikken. ble liksom et sug oppi der også så de satt jo stuck fast. hehe

Så jeg kjøpte Ilse Jacobsen i stedet... de er ganske brede. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...