Gå til innhold

12 uker venting på time til keisersnitt-samtele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rimelig oppgitt nå, jeg har fått beskjed om at jeg ikke får time før i november,dvs 12 uker etter min samtale med jordmor. noen andre som har måtte vente SÅ lenge på en slik time? Da vil jeg jo være i uke 32 allerede!! Uff...

Fortsetter under...

Skrevet

Så dumt da! Jeg fikk samtale 10 dager etter at de hadde mottatt henvisningen. Hvilke sykehus tilhører du?

Skrevet

De avtaler ofte slike samtaler sent i svangerskapet, men det er ingenting i veien for å ringe og purre. Jeg fikk også først time når jeg var uke 32, men klagde og fikk time 2 uker før. Var fremdeles ikke fornøyd og fikk plutselig time 10 uker før!! Det lønner seg å mase. Stå på ditt. Jeg poengterte at jo lenger jeg ventet jo mer informasjon kom jeg til å få fra Internett, forum, venninner etc, og ikke fra eksperter. Sa at det var hele umulig for meg å vente så lenge og at det ville bety enormt mye stress før samtalen og for liten tid til å forberede meg til fødsel etter samtalen.

Ikke gi deg!!

Skrevet

Je hører til Fredrikstad sykehus.

Jeg har purret nå og håper at neste time blir en del tidligere. Er jo utrolig lenge å gå rundt å vente og lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...