Gå til innhold

Hvordan er det med vekten no en stund etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vetle tullo mi er no 1 mnd. gammel og jeg har fortsatt et par kilo ekstra. Håper de forsvinner av seg selv når jeg fullammer. Når er det vi kan begynne å trene magemusklene?

Skrevet

Jeg er et par kilo unna vekten før graviditeten, men får søren meg ikke igjen buksene selv om! Tror jeg har blitt endel bredere over hoftene ja :)

Er litt usikker på dette med magemusklene, men jeg fikk beskjed at all trening før 6 uker var gått, var fy fy.. mye pga jeg hadde bekkenløsning. Dette var manuellterapauten som sa..

Men det går jo gjerne ann å trene de magemusklene på siden? Er ikke sikker :)

Skrevet

Veide 62 før fødsel og 74 på slutten, er nede i 65 nå. Føler meg litt tynn sånn helt plutselig, men det er nok amminga som tar på.

Skrevet

Hehe... Vekta mi er ikke akkurat der jeg vil ha den nei.. har enda 5 kg igjen av svangerskapsvekten, men har tatt av 14 da.. og hun er snart en måned nå. Men det skal jo sies at jeg ikke akkurat var der jeg ønsker å være da jeg ble gravid heller da.. men det er jo en annen sak :P Gleder meg til å begynne å trene ja! :-)

Skrevet

Jeg la på meg 12-13kg. Har tatt av 9 kg til nå. En mnd siden jeg fødte.

Veier 61 kg nå.

Jeg prøver helt bevisst å ikke gå ned i vekt for da mister jeg melka. Spiser mye mat hele tiden så vekta ikke raser ned.

Jeg trener knallhardt for tiden. Kjører intervaller på 10x4 minutter nå tre ganger i uken. Ellers trener jeg hver dag.

Kjører hardt på magemusklene. De skal strammes inn igjen.

Skjønner ikke vitsen med å vente me trening i 6 uker. Det må være noe tull? Jeg har trent siden jeg fødte og det har gått kjempefint.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har 13 kg igjen jeg da... Gikk opp 23 kg så har tatt av 10.

Men skal ned 18....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...