Gå til innhold

Er jeg en vanskelig leigeboer?

Anbefalte innlegg

Jeg leier et hus sammen med min kjære og vår datter. Vi leier av et firma, men har en kontaktperson vi har hatt med å gjøre siden vi begynte å leie hos dem for 1,5 år siden. Vi har ett års kontrakt, altså får vi ikke si opp før ett år er gått. De har vært greie med oss, va har fått bytte bolig innad i firmaet, fikk da ny kontrakt og har nå fått prøve å finne nye leieboere siden vi vil flytte. Problemet er at jeg må mase sånn på kontaktpersonen vår. F.eks. hadde vi masse folk på visning her i går og de interesserte skulle ta kontakt med han. Jeg får fortsatt henvendelser, så sendte en mail om det var noen vits å ta imot flere. Svaret: NEI. Ingen info om noen hadde fått, det, når de ville flytte inn osv...

Hver gang jeg har lurt på noe og sendt flere spørsmål får jeg kun svar på bare ett eller noen av dem, så derfor må jeg jo sende flere for å få svar på alt. Jeg blir jo litt oppgitt og syns egentlig han er litt vanskelig å ha med å gjøre, men er han egentlig det? Eller er det jeg som er for storkrevende og masete?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143552480-er-jeg-en-vanskelig-leigeboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om viningen var i går og du sendte opplysningene i går ettermidag må du forvente at han bruker noen dager på å vurdere intresentene. Om du ikke har hørt noe mer i løpet av helgen kan du heller ringe ham da og høre hva som skjer og om det er noen avklaring.

Har ringt han et par ganger, men han høres så irritert ut at jeg liker ikke å gjøre det. Når det gjelder mailen jeg sendte nå sist: jeg spurte bare om det var vits å ta imot flere, ikke om han hadde bestemt seg. Sendte en oppfølgingsmail og fikk da vite at han hadde avtale med de interesserte om å møtes og så skulle han bestemme seg... Men kunne han ikke bare skrevet det i første mailen da? Det er akkurat det som har irritert meg hele tiden, jeg må be om all informasjon spesifikt, han kan ikke gi meg noe selv.

HI

Du spurte om du skulle ta imot flere og fikk svar på det. Videre oppfølgingsspørsmål fra din side er da bare mas. Han har ikke bestemt noe mer foreløpig. Du kan ikke forvente mer informasjon med en gang. Om en ukes tid kan du eventuelt ta kontakt for å høre om han har avklart noe, men ikke dagen etter visning. Jeg tror ikke jeg ville giddet å svare på sånne "masemail" med en gang heller.

Annonse

Jeg er kanskje litt for krevende som leieboer da... Men det hele skulle avgjøres i går og vi har enda ikke hørt noe, så syns det er litt sløvt. Det har jo en del å si for oss, det er jo snakk om mye penger om vi må betale dobbel husleie. Jeg har ikke tatt noe kontakt siden siste mail jeg fikk om at alt skulle avgjøres i går, så jeg har hvertfall ikke mast mer...

-HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...