Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 ....at man burde slanke seg om man bryr seg om familien? Han er jo ikke akkurat en sylfide selv, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Han er feit og har vært utro, og sitter der og leker bedrevitende. Klarer ikke trynet på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Han er ikke feit. Han er faktisk ganske veltrenet for sin alder. Om han har vært utro aner jeg ikke, men det er i såfall noe han har til felles med alt for mange andre menn. Det er ikke uvanlig. Synes også at han er en ufyselig besserweiser til tider, men at noen av programmene kan være interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Ikke jeg heller. Og det er en grunn til at han har mistet legelisensen i flere delstater i USA. Skjønner ikke at folk kan ta ham seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Blæh, samme her 11.23.. Er så drittlei hele fyren som liksom skal være så klok og bra. Vedder på at han har mange skjelletter i skapet! Har gått hjemme nå i snart to år og selvfølgelig har jeg noen ganger ikke kunnet unngå trynet hans på tv3 mens babyen sover. Og mens jeg var gravid ble jeg alltid kvalm når jeg så han... Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Klarer han ikke selv jeg. Og mener at han driter seg ut i mange tilfeller. Slik som dette. Men har han vært utro altså? Kona hans er jo ganske pen mener jeg. Han burde bare være glad noen med det utseende vil ha han. Selv om han er en stappfull lommebok med to bein. Eneste grunnen til at jeg ser på Phil, er at jeg vil oppdatere meg om hun "stakkar" Alexandra (Dr. Phil family) Har blitt helt obsessed! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Han er ikke er ikke feit selv om han ser slik ut i ansiktet og den store dressen sin. Har nemlig sett han i skjort og t-skjorte. Men han er litt for selvgod i fremtoningen for oss nordmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 Haha! Hun Alexandra er priceless! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 Liker Dr. Phil jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Del Skrevet 7. september 2011 Enig 11.33! Så i koma det liksom går ann å bli! Syntes syndt på familien hennes, og henne egentlig. Kan ikke være lett situasjon.... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #11 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har egentlig veldig sansen for han, jeg. Hvis man bruker hodet så er det mye sant i mange av utsagnene han har. Mye er ren logikk. For eksempel sier han; - de som ikke har noe å skjule, de skjuler heller ingenting -barn vil heller komme fra et ødelagt hjem enn å bo i et -ber oss skille mellom reell frykt og urealistisk frykt. - at et ekteskap ikke er 50/50, men 100/100. ... ting som dette... Ang å si at man bør slanke seg for familien; tviler på at han mener pga det ytre, men heller for helsa. At man lever lenger for sine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #12 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, han har mye fine sitater på lur, men det er jo faktisk en helt vanlig psykolog. Alle utsagnene du ramser opp, er gamle "ordtak". De fleste kan si slike ting?! Tilogmed uten psykologutdannelse..... Han mente ikke slankingen for det ytre, men mente at han ene som var der burde slanke seg for familien sin del. At han får flere år etter hver 5. kg han går ned. Litt snodig kommentar fra en som synbart er overvektig. Altså; Jeg hadde ikke tatt det seriøst om han hadde bedt meg slanke meg, når han selv er overvektig....Blir litt feil for meg iallefall. Blir som å kalle andre store når man selv er stor, på en måte. Stein i glasshus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #13 Del Skrevet 7. september 2011 Han ER ikke overvektig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #14 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om det er vanlige ordtak, og som jeg skrev, ren logikk, så er det tydelig at folk trenger å bli minnet på det. Og han er ikke overvektig, det er en godt trent mann om du har sett bilder av han på stranda osv. En bodybuilder er overvektig ift BMI, men eier ikke et gram fett på kroppen, om du ser forskjellen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #15 Del Skrevet 7. september 2011 Han er ikke feit, han er ikke overvektig, men har et ansikt som gjør at han ser slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #16 Del Skrevet 7. september 2011 Han ER overvektig. Han har slitt med blodtrykk/kardiologiske problemer osv pga overvekt i mange år. Han veier 120kg og er 190 høy! Know before you speak, peeps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #17 Del Skrevet 7. september 2011 Jo, han er faktisk overvektig. Og har slitt med det i alle år. Han har til og med skrevet og utgitt en bok, sammen med Oprah, der han skriver at han sliter mye med mat og overvektsproblemer, noe som er uheldig for han siden han har en far som døde av overvekt/hjerteinfarkt når han var 69 år. Dette så jeg på et intervju med han selv for ca 1 år siden. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #18 Del Skrevet 7. september 2011 Og hvordan vet du hva han veier, og om det er fett eller muskler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #19 Del Skrevet 7. september 2011 aaah, Dr. Phil, my number one favourit daytime tv show Det finnes så mye rare folk her i verden, det er jo det som er morsomt å se på. Dr.Phil motsier seg selv mange ganger i løpet av en sesong spør du meg. Hvordan vet du det bedre enn de andre da 11.56?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #20 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg vet. Selve programmet er jo kjempegøy Det vet jeg fordi han var på Oprah for noen uker siden og la frem hele historien sin med fedmeproblemene han har/har hatt. Da opplyste han om alle slike detaljer Men dere kan jo motsi han, og tro at dere kjenner han bedre enn han kjenner seg selv. Hahahaha 11.56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #21 Del Skrevet 7. september 2011 har han vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #22 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg liiiiiker Dr. Phil :) Det vil alltid svirre rykter rundt en så profilert figur. Kan ikke tro alt man hører! Og jeg også er helt avhengig av og vite hvordan det skal gå med stakkers lille dumme Alexandra... Stakkars stakkars familien hennes sier jeg bare. Vet ikke hva jeg hadde gjort. De klarer jo bare ikke å trenge inn i ho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #23 Del Skrevet 7. september 2011 Janteloven er sterk i Norge, muligens ikke like sterk i USA. Han er IKKE feit, eller overvektig. Han er stor. Har dere sett bilder fra da han var ca 20? Helt lik, bare med litt mer hår. Og da var han toppspiller på skolelag. Og jeg er skråsikker på at han trener mer enn de fleste. Dere som mener han er tragisk - så hva? Han hjelper folk, har kontakter, og kan ordne mye mer en hvermannsen i gata. Er det galt? Har dere sett de siste dagene? Alexandra? Hva gjør han ikke for den jenta og hennes familie? Dersom dere visste litt om hva rusavhengighet er, så hadde dere forstått opplegget hans der, og hvorfor de har vært med så lenge. Han(som vi foreldre med litt samme problemer) ser hva som skjer, og er nok like desperat egentlig, som vi er for våre barn. Det med frivillighet er utrolig viktig for at ting skal skje i positivt lys. Har dere sett hva slike program kan føre til, som han tar opp? Mobbing(sønnen hans har eget opplegg for skoler innen dette), anoreksia, mishandling av både barn, kvinner og menn.... de fleste tema. Virker det som om han driter i alt, bare seertallene er høye nok? Nei, ingen kan si det med hånden på hjertet. Jeg har selv opplevd mye i mitt liv, og har barn som opplever mye. Og jeg har faktisk hentet mye fra Dr. Phil. Tro det eller ei, men en kan lære av andre, selv hvor selvgode de kan virke på noen. SElv om DU ikke får ting til, så betyr det ikke at budbringeren er idiot. Det kan være du må se på deg selv. Jeg VET at det han sier om at den eneste en kan forandre, er seg selv, stemmer. Det er bare sånn, overalt i verden. Kanskje flere skulle innse det, før de prøver å endre andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #24 Del Skrevet 7. september 2011 HALLOOOOOOOOO! Han sier jo selv at han er overvektig!!!! Er det mulig å diskutere noe som er fakta???? Det kommer fra han sin munn!!! Oh lord! Blir svett av dibmennesker som tror de kjenner folk bedre enn folk kjenner seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #25 Del Skrevet 7. september 2011 Så en må være perfekt selv, for å kunne gi gode råd til andre? Hmmm... den var ny.... En kan vite hva som er bra, og si det til andre, selv om en selv ikke får det helt til. Husk han kommer fra en familie med mange skikkelig overvektige, så jeg syns han klarer seg bra, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå