=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hei. I natt våknet jeg av intense mensensmerter. Varte ca 1 time. Kom ikke i tak, men var konstante smerter. Gjorde så vondt at jeg vred meg i smerte. I dag våknet jeg til diare (jeg har vært veldig forstoppet hele graviditeten mer eller mindre), og i tillegg blod og slim fra skjeden. Jeg har kjent spark fra lillegutt i magen. Med til historien hører det at jeg hadde kraftige og tildels vonde kynnere i går kveld. Høres dette ut som vanlige "plager" når man nærmer seg termin, eller bør jeg kontakte fødeavdelingen? Vil nødig ringe for ingenting Er 38+0 i dag. Håper noen har noen erfaringer å dele
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 För mig låter det som om din slempropp har gått. Mensen smärtorna kan du ta paracet för. Men jag fick väldigt på känslan att du kommer föda i löpet av 1 vecka... Låter som att det är vanliga "symptomer" men hade du fått kynnere som är regelmässiga så ta kontakt - eller vad f.. ta kontakt oavsett så får du svar från fagpersonal! Det är ju det vi betalar skatt för! ;0)
Påanigen :) Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Du kan jo ringe å høre, men det er kanskje ikke nødvendig dersom det har gitt seg nå. Men om det fortsetter sånn, burde du kanskje kommet inn for en sjekk. Det kan høres ut som om fødsel ikke er så veldig langt unna ihvertfall. Slimproppen som går, og løs mage - det er jo begge tegn på fødsel. Lykke til!
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2011 Takk for svar begge to! Så deilig å bare kunne lufte det for noen andre når man ligger her helt alene Jeg har bestemt med for å drøye med å ringe, men skulle det komme mere blod tar jeg nok en telefon! Min mor fødte alle sine 3 barn i uke 38, så det er jo lov å håpe på at det ikke blir overtid i hvertfall Ha en fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå