Gå til innhold

ER JEG GRAVID?

Heidi(GutOktober07)(Mai2012)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I over en uke nå har jeg gått med kvalme, brekninger, svetter som en gris, svimmelhet, veldig trøtt, vondt i hodet og mensensmerter, men ingen mensen, skal ha mensen i dag. Mens smertene dør bort etter hvergang dem kommer og dem kommer ofte, noe dem ikke gjør når mensen er i gang. Men har tatt 4 graviditetstester, 3 ugyldige og 1 negativ. Har ikke hatt sikker prevansjon.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mothertotoo <3
Skrevet

jeg har hatt samme symtomer som deg...har testa tidligere i denn uka. Men neg test :( har ikm på søndag. Spent,har vært kvalm siden imorges,igår var jeg våken om natta me kvalme,og den varte utover dagen igår :S hodepine..metallsmak i munnen.

Håper du er gravid ;)

Skrevet

Ja spent jeg også. Men er ikke et planlagt barn, men har det skjedd så er det ønsket fra oss begge. Så vi får bare vente og se. Deprimerende og gå og ikke vite, man blir så tung i kroppen av så mange tanker. Metallsmak i munnen ja, det må man jo ikke glemme, hehe... Jeg klarte ikke sove i natt, så måtte stå opp og ta en varm dusj, hadde så alt for mye mensensmerter.. Vi får se. Lykke til Mothertotoo <3

Gjest Mothertotoo <3
Skrevet

¨Ja man kan bli helt tullete.. ;) Jeg går å kjenner etter hele tiden. Nei lurt å få tankene på noe annet kanskje. Men vanskelig når man ønsker noe så sterkt! Takk og lykke til du og...oppdater meg da? ;)

Skrevet

Skal holde denne tråden oppdatert :-) Så ifra om det blir bolle i ovnen hos deg :-)

Gjest Mothertotoo <3
Skrevet

Ja håper det er heving på gang hihi ;)

Skrevet

Med mine symtomer og plager, og nå overtid på mensen. Så velger jeg og min kjære og tro at nå er det barn på vei. Hcg er nok for lav for positiv test ennå, men vi skal forsøke før helgen og se om det kan komme noe svar. Nå gler jeg meg bare, faktisk :-) Rart hvor glad man blir over et lite mirakel som ikke var planlagt :-) Hvordan går det med deg mothertotoo <3 ? Forsatt plager?

Gjest Mothertotoo <3
Skrevet

Var fortsatt kvalm igår kveld..mått bare legge meg ;)

Lit uvel idag. Men det har gitt seg litt nå..

Ja jeg må få høre hvordan det går med deg. Det er liksom når det ikke er planlagt at det slår til ;)

Skrevet

Formen nå er igrunnen bra. Men veldig vondt i hodet hverdag, og inni mellom anelse av kvalme. Men torsdag kom der en slimete klump, med litt slimete blod ,(Dagen jeg skulle ha mensen). Klumpen så nesten grå rød ut (Sorry detaljer). Siden det har det bare komt noen små dråper rosa rød blod med slim, men dette etter samleie. Det er så lite at jeg trenger ikke noe bind/tampong. Har ikke hatt noen smerter under dette, annet en stikking i underlivet. Har forstått at etter spontanabort så blør man mye og har smerter, noe som ikke har skjedd meg. Skulle hatt mensen 8 sep, men ikke kommet. Har jeg først mensen, så kommer det gjevnlig med smerter.

Skrevet

positiv test så her blir det vist barn :-)

Skrevet

Så herlig!!! Gratulerer og lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...