Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Hvor gamle må dine barn være for å få det?Ser flere gir barna på 1-2 år klubber, men jeg tør rett og slett ikke, hva om den faller av pinnen?:S Så en dame i syden som gav barnet sitt på 4 mnd!!!kjærlighet på pinne.... ikke opplyst nok?:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Tror min fikk det da h*n var litt over 1 år. Har forøvrig ingen alder grenser når mine skal få kjærlighet på pinne siden jeg ikke er antisukker. Om noen venter med og introduserer barnet sitt godteri når de er over 3 år spiller ingen roller for meg så lenge jeg vet at mitt barn har sunne matvaner og er friske og oppgående. At en dame i syden gav barnet sitt det spiller vel ingen rolle. Barneoppdragelse er forskjellig fra kultur til kultur. Dessuten så tror jeg Norge eller Skandinaviske land forøvrig er den mest antisukker kultur jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Min sønn fikk sin første slikkepinne i helgen som var. Han er 2år og 7 måneder. Selv nå passer jeg godt på den. Ikke for at jeg er så redd for at klubben skal dette av, men at han skal falle med den og få hele greia dyttet i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Jenta mi må ha fått tenner nok til å tygge bitene som kommer fra den. Hun er nå 16 måneder og kunne ikke falt meg inn å gi det til henne enda... Er så redd for at store biter setter seg fast i halsen, eller i verste fall at hele kula faller av pinnen og setter seg fast i halsen.. SÅ nei, hun får pent vente gjerne noen år til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Regelen med kjærlighet er at de sitter og spiser. Husker ikke hvor gammel eldste var når han fikk kjærlighet første gang, men tipper et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Vegrer meg for slike kulerunde kjærligheter til både 1 og 3 åringen, føler meg ikke trygg på noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Der er nok jeg veldig streng, men sånn bortsett fra Dumle på pinne så har ikke mine fått sånt før de har vært i 3-4års alderen, og da under tilsyn vel å merke- Samme med endel typer drops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 10:53: Er vel ikke sukkeret det er snakk om her, men at kulen kan falle av pinnen og sette seg fast i halsen på barnet! Min gutt på 2,5 år får ikke kjærlighet på pinne. Synes han er for liten. Tror jeg følte meg litt tryggere på dette da storebror var rundt 4 år, men han måtte da sitte når han spiste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 De har fått et fra rundt 2årsalder. Men da må de sitte i ro og kose seg med den, og ikke løpe rundt. Er ikke redd for at kulen skal falle av pinnen, men det dere må være obs på, er at om det er slike med "papir-pinner" så går de fort i oppløsning, og ungen sitter igjen med kulen med en liten pinnestump. Så det vi passer på er at pinnen er av plast, (chupa chups eller hvordan det skrives) har slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Del Skrevet 7. september 2011 ja var ikke sukkeret jeg bekymret meg for, var for at den skulle løsne og sette seg fast i halsen på barnet. Men jeg synes de faller ekstra lett av plastpinnene faktisk..hum..:S Her blir barnet iallefall 3 år før hun får "klubbe"... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #11 Del Skrevet 7. september 2011 Å? Det har ikke jeg opplevd, heldigvis:) Men de første gangene når de fikk, så var det med papir-pinne, og da satt plutselig minste med kulen + bittelitt pinne i munnen=/ Men etter det gikk vi over til plastpinner, og har ikke opplevd noe "ekkelt" igjen:) 11.17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. september 2011 #12 Del Skrevet 7. september 2011 Eldstemann tror jeg faktisk var en 3-4 år, men det var helt tilfeldig. De andre har fått en sjelden gang i blant fra de var rundt 1-1,5 år. Jeg kjøper det nesten aldri til dem selv, men det er mest fordi jeg ikke liker at de varer så lenge og dermed blir sukkeret liggende mot tennene i evigheter. Bedre å heller gi dem sjokolade og sånt da. Ang å sette ting i halsen, så kjenner en sine barn best selv. Uhell kan selvsagt oppstå, men sånn generelt så vet jeg at akkurat mine barn er av den typen som aldri forsøker å svelge noe de ikke har klart å tygge skikkelig først. Ser en del andre barn svelger unna alt mulig uten å tygge godt nok (som de da setter i halsen), og stapper munnen fullere og fullere av mat til de breker seg fram til de er rundt 2-3 år, men ingen av mine har noen gang gjort dette. Derfor er jeg ikke så redd for at de skal sette ting i halsen, så her har de fått både popcorn, nøtter osv fra de var ca 1,5 år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #13 Del Skrevet 7. september 2011 Min gutt på snart 3.5 år har aldri fått kjærlighet på pinne - har ingen planer om å gi ha det med det første heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willy Wonka Skrevet 7. september 2011 #14 Del Skrevet 7. september 2011 Kjærlighet på pinne er det godteriet jeg IKKE gir, rett og slett pga. kvelningsfare og at barn ofte glemmer seg og løper med kjærlihet på pinne i munnen. var en 2 åring i England som ble kvalt av dette for 1-2 år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #15 Del Skrevet 7. september 2011 Dette virker som det foretrukkne godteriet når poden skal til frisøren! Why? Hår over alt! Utenfor tema, men håper noen kan tenke seg om to ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #16 Del Skrevet 7. september 2011 Godteri hos frisøren? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #17 Del Skrevet 7. september 2011 Si det! Flere Foreldre velger å trø barnet fullt i sukker FØR det skal sitte stille i 20-30 min... Bra plan! Greit å si at de skal få noe om de er flinke. Etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå