Gå til innhold

Noen som har prøvd kiroprkator mot bekkenproblemer etter fødsel?


kjersti83

Anbefalte innlegg

Hadde bekkenløsning mens jeg gikk gravid. Hadde mest smerter i IS leddet i rygg/ bekken. Nå 6 mnd senere er jeg så og si bra og trener spinning, styrke og yoga flere ganger i uken. Men av og til kjenner den berømmelige "knivsmerten" bak i IS leddet. Går fort over men det er ikke godt når det står på.

Tenker å prøve kiropraktor i tilefelle låsning. Har hele tiden lyst til å knekke men får det aldri bra.

Noen som har prøvd kiro eller evt naprat eller osteopat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært til kiropraktor for bekkensmerter både før og etter mine to fødsler. Det kan godt være låsninger som du kan få løst opp hos kiropraktor. Det vil jeg anbefale! Det kan også være noe som er litt skeivt i bekkenet som de kan få retta opp.

Du merker fort om behandlinga har noe for seg.

Men ellers høres du rimelig sprek ut. Det er jo ganske normalt at bekkenvondt sitter i en stund, og det kjennes vel gjerne mest etter fysiske utskeielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, begynte tre mnd etter forrige fødsel da vondtene ikke bedret seg. Gikk regelmessig gjennom det siste svangerskapet og har det mye bedre nå etter fødselen.

Det viste seg at jeg hadde en sinnsyk låsning som antagelig har vært der siden oppveksten, men ble trigget av første svangerskap.

Nå 7 mnd etter fødsel er jeg i gang med å komme i form igjen og kan trene så og si alt utenom løping, det er ikke bra for meg ennå.

 

Finn en som er god på bekkenproblemer i forbindelse med graviditeter/fødsler, ikke alle som er like flinke på dette feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...