Gå til innhold

Easywalker søskenvogn

Anbefalte innlegg

For to uker siden kjøpte jeg en helt ny easywalker søskenvogn. Når jeg går med den på litt ujevnt underlag så kommer det en dunkelyd fra hjulene foran. Det høres ut som metall som dunker mot metall. Jeg var innom i butikken der den er kjøpt og klaget, men de sier at slik er den bare fordi den har svinghjul som kan tas av.. Jeg kan ikke skjønne at en helt ny vogn til over 8.000 skal høres ut som ett skrangleverk hvis man går på noe annet enn helt jevn asfalt... Svigerinnen min har en lik vogn som er to år gammel, den har ikke denne ulyden. Er det noen her som har erfaring med denne vognen og vet om det er vanlig med dunkelyder?

Hadde jeg visst at den var slik så hadde jeg aldri kjøpt den...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143551965-easywalker-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg snakket med importøren av vogna- som kunne fortelle at vogna skulle selvfølgelig ikke ha noen ulyd i hjulene. Jeg får tilsendt nye hjul og hjulgafler og så regner jeg med at ulyden er historie :) Masse skryt til importøren for god service og kundebehandling!!

• 2 uker senere...

Vi snuser litt på Easywalker søskenvogna så nå ble jeg først skeptisk men så beroliget :) Er du ellers fornøyd med den? Har ikke fått sett den ennå for de har den ikke inne på de nærmeste butikkene. Er ganske sikker på at det er denne vi vil ha, men er veldig skeptisk til å bestille usett! Har ingen erfaring med Easywalker fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...