sykkelpumpe Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg følger ikke mange blogger, men har en tre-fire som jeg leser fast og droper innom noen andre av og til. Jeg merker at jeg blir litt fristet til å begynne med dette selv, men er ennå usikker på om det er noe jeg skal gjøre. Hodet mitt fylles stadig med tanker som det hadde vært godt å få ut. Kanskje hadde dette vært noe for meg.... (den avgjørelsen er det nå strengt tatt bare jeg som kan ta) Men du som blogger, hvorfor begynte du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petrine71 Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg trodde ikke blogging var noe for meg. Men så har jeg lært så UTROLIG mye det siste året om kosthold. Og sett at det har uendelig mange positive egenskaper hvis man spiser riktig. Da jeg så ble gravid og fikk barn nummer 3, bestemte jeg meg for å lage barnemat selv. Det turte jeg ikke med mine 2 første barn fordi jeg ikke kunne nok om hvordan man gjør det. Så da tenker jeg at andre kan ha glede av mine oppdagelser og erfaringer. Og har begynt å blogge. Se www.gladerebarn.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 jeg hadde null peiling på hva blogging var for noe, det var jo bare noe som de unge holdt på med, men så kom jeg over noen blogger, mammablogger vel og merke og tenkte at kanskje jeg skulle forsøke meg og siden jeg bor i utlandet kunne jeg jo blogge om hvordan det er. Nå blogger jeg om det ene og det andre og har blitt "kjent" med mange søte mennesker der ute, høres litt teit ut, men sånn er det nå bare Bloggen min finner dere her http://mamma-i-eksil.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Egentlig begynte jeg å blogge fordi jeg ville legge ut skrytebilder av papirting jeg lager - litt reklame er jo kjekt ;o) Men så ble det mye babling også. http://heksehobby.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå