InsomNina Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Andre som har problemer med å tømme blæra? 7 mnd etter fødsel og jeg går på do i ett bankende. Går jo greit på dagen, men sååå plagsomt på natta. Drikker mye vann så det kan jo ha noe å si. Men går på do ørten ganger før jeg legger meg, og ti min etter jeg har lagt presser det på igjen. Og det kommer endel også. Sitter lenge for å være sikker på at jeg er ferdig, men neida. Kan holde på sånn noen timer hver kveld. Andre som er i samme båt, eller bør jeg ta en tur til lege?
Ane Elise Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Samma her Tror rett og slett at blære musklaturen vår er altfor slak. Jeg prøver å trene det opp hver dag, men syns ikke det er blitt betydelig bedre. Det lekker i ett, og når jeg er tissetrengt så MÅ jeg faktisk løpe på do for å tømme det, hvis ikke tisser jeg faktisk på meg Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh
ToneC Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 ... eller det kan være blærekatarr..?? Hadde veldig vondt noen uker etter fødselen, men har trent "kjernemuskulatur" og bekken, har hjulpet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå