Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Det blir litt for strevsomt for oss alle med to heltidsjobber og to under tre i barnehage. Ser for oss to alternativer for barnehageavviklingen; fire fulle dager i barnehage og fri en ukedag, eller fem barnehagedager i uke der de er der litt kortere tid hver dag (og ditto på jobben). Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har valgt litt av begge deler, jobber 70% med en fridag i uken og 6 timers dager. Hadde jeg hatt de alternativene du remser opp ville jeg valgt å ha en fridag i uken fra jobb men hatt ungene i barnehagen hver dag. På fridagen ville jeg hatt ungene i barnehagen bare i kjernetiden (ca 4 timer) og på de timene ville jeg vasket, tatt storhandel av mat og trent litt. Da hadde jeg sluppet de tingene etter jobb de andre dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har kortere dager for min datter og det fungerer veldig bra for oss. Jeg er student og har ikke fulle dager + en studiedag hver fredag, men jeg ser at hun er veldig sliten de få dagene hun har vært en full dag så jeg har henne kortere hver dag for å få kontinuitet i oppholdet, for å bli kjent, få venner osv. samtidig som at hun slipper å bli så sliten og ha så lange dager. Det fungerer for oss, men det kan være at for dine barn er det kjekt med en fridag i uka. Hva tror du selv at barna vil ha best utbytte av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå