tussemor <3 <3 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Er vi mange her som er på overtid?? Jeg er selv 6 dager på overtid, kontroll på sykehuset imorgen. Har masse vonde kynnere/ maserier på natta, men ingenting regelmessig Har ikke sett noe til slimpropp eller blødninger..
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 "Bare" 2 dager. Nr.2 kom 4 dager før termin, så håpte vel litt på samme denne gangen. Men de sier jo tredje man kan være en luring. Både søndag og mandag trodde jeg ting var på gang, men det gav seg fort. Så nå er det bare å vente og det er i grunnen ganske kjedelig... :-)
Jordbæris Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 4 dager på overtid her. Skal inn til en liten sjekk i dag. Overtidskontroll fredag. Ingen tegn til fødsel. Fikk min første to dager før termin, så hadde ikke forventet overtid. Lei og utålmodig!
Siripiri venter nr.3 Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Jeg har termin i dag, og kjenner ingen tegn til fødsel whatsoever. Gikk 5 og 9 dager over med de to første så det burde vel strengt tatt ikke komme som noen overaskelse at jeg går over denne gangen også. Men denne gangen har jeg gått på modningsakupunktur siden uke 37 og skal vel innrømme at jeg hadde håpa det skulle hjelpe litt. Hva gjør dere for å holde motet oppe disse lange dagene over termin?
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 er på min første dag på overtid i dag :/ å jeg som håpet sååå på å føde før, eller ihvertfall på termin.. når jeg sto opp i dag, fikk jeg skikkelig vondt helt nede ved bekkenet, på venstre side, og skikkelig mensmurringer, men nå er det nesten helt borte håpet på at nå kunne jeg kanskje ringe sambo, men ser dårlig ut.. bedre lykke nestegang hehe.. jeg har heller ikke sett noe til slimproppen, og ikke hatt noe form for blødninger..
tussemor <3 <3 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2011 Må ærlig si at det tærer på humøret å være en uke over termin, føles som at denne babyen aldri vil komme ut Klarer ikke å gjøre mye husarbeid, sover dårlig på natta pga maserier og får heller ikke til å sove på dagtid Føler meg ikke akkurat uthvilt til fødsel. Men håper jeg blir hørt imorgen når jeg skal på kontroll, og at de enten setter igang meg, eller de kommer med positiv tilbakemelding om at det er fødsel rett rundt hjørnet Må bare prøve å holde humøret oppe og være positiv (selv om det kan være vanskelig) Lykke til alle sammen!!
baby3-2013 :) Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 6. dagen på overtid her kontroll på sykehuset i morgen og jeg vil vil vil settes igang! Sist gikk jeg 14 dager over før de satte meg igang, var inne på flere kontroller og hver gang sa de "ja dette starter nok av seg selv nå snart" Ja, særlig liksom :-( Så denne gangen tror jeg ikke på sånt vås. Hadde jo vært helt toppers om det startet av seg selv i løpet av dagen da men....... Lykke til alle sammen!
sensommer Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 5 dager over, slimproppen har delvis gått, men det eneste jeg kjenner er litt mensenmurringer i korsryggen. Akkurat nå er jeg ganske avslappet til hele overtiden når det bare er 2 dager igjen til kontrollen på sykehuset. Håper selvfølgelig å føde før, men nå ser jeg ihvertfall lys i tunnelen, han kan jo ikke bli der inn for alltid Lykke lykke til jenter!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Å herlighet som jeg missunner dere som alle rede har fått overtidstime på sykehuset etter en uke over osv.. Er selv 6 dager over termin, og har ikke fått overtidstime på sykehus før tirsdag den 13. september.. (12 dager over!! Mener det skal være siste frist for igangsettelse etter de nye reglene ang. overtid?) Men så er det jo KK Haukeland jeg skal føde ved da.. å de er ikke akkurat kjent for å være så veldig snille med overtidsdamene.. Dagens snufs..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Huff damer .. D er tungt .. Å gå her .. Føler med dere! Har tidligere gått 4-5 dager over men aldri opplevd riene har stagnert .. Derfor blir d ekstra tøft nå nr 3 er virkelig en luring. Men d er 2 natta d skjer nå. 6 dager over her idag også .. Og alt føles plutselig veldig langt unna nå synes jeg vi skal få litt fødsler her - målet kan da umulig være så langt unna :/ !!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Nå hører jeg og til her:) Har egentlig vært innstilt på det hele svangerskapet. Formen er fin, så jeg har ingenting å klage over:) Men må innrømme at jeg kjenner ekstra godt etter om jeg har vondt hver gang jeg står opp.. som at man ikke merker det ganske så godt når ting er i gang:) Tror slimproppen har gått, men vet jo ikke. I hele dag har jeg hatt murringer i korsryggen, så det kan jo være at det er starten på noe:) Hodet er festet og legen sier han er klar.. men han kommer vel når han kommer:) Skal til ny legetime på mandag og da blir det bestilt overtidskontroll på haukeland. Regnet med å få time på tirsdag eller onsdag:) Vi får bare prøve å "nyte" tiden før den nye sjefen kommer..
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 7. september 2011 #12 Skrevet 7. september 2011 Uansett hvor tungt det kjennes akkurat nå, så er målet nærmere enn det var i går! Selv om det føles ut som det aldri har vært fjernere.. (for mitt vedkommende)
jobber med saken har klart det Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 Det er helt sant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå