Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Håper på mange svar:) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Min jente på 2,5 år har kombivogn og er kjempeglad i den. Er softbag i den og den bærer hun stadig rundt på, men den er sjelden i vogna. I vogna skal "babyen" ligge med sele på nemlig, i sportvogndelen Hun kjører rundt med en vognen og steller for babyen sin store deler av dagen, vel anvendte penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Ja er vel det jeg tror jeg heller til også... Har fra før en kombi vogn også, men den har ho så og si ødelagt, sammen med nabobarna ute nå i sommer. Tenker på Brio sin vogn. Eller for å si det slik, har kjøpt den allerede, men det er med hardbag, og angrer litt nå, kanskje bytte til kombi heller. kan jo regulere håndtak og rygg osv. Selv om jeg syns den med hardbag er veldig fin, men kanskje ikke praktisk for en på 2,5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Vanlig sittetrille er mest populært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 http://wwww.billigeleker.no/category/p.aspx?p=1995&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Simba+Dickie+Group+Dukkevogn+kombi+Hotpi Hva syns dere om denne da? Har egentlig lyst på den brio vogna til snuppa, men den er så dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå