Gå til innhold

Uff, er så forelsket


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men aner ikke i hvem....

Driver og dater 2 menn i over 1 års tid nå. Hver gang jeg tenker på en av de så får jeg lykkerus i kroppen. Får dårlig samvittighet og føler meg som en ludder. Begge er snille, men jeg aner ikke hva jeg vil med de.

Heldigvis så bor ingen av de på samme sted som meg, men at vi treffes når vi kan. Det var fint i begynnelsen, men nå begynner det og tærer på samvittigheten min. Ikke klarer jeg å gjøre slutt med noen av dem heller.

Håper det gir seg etterhvert. Får ingen av de mennene og ikke minst meg selv fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke vet hva du vil med noen av de bør du dumpe begge. Ufint å date flere samtidig, om du ikke er åpen om det ovenfor dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noen som ikke har skjønt konseptet DATING. Å date er å uforplikted tilbringe tid med et annet menneske for å se om det er mulighet til å bli KJÆRESTER etterhvert.

 

Jeg og min mann datet i et halvt års tid før vi ble kjærester. Vi var ledige for å date andre også, men det var ikke av interresse siden vi var hodestus i hverandre. Men vi vill ikke gå inn i et kjæresteforhold siden vi begge var nysingle. Det var en god måte å bli kjent og finne ut om vi passet sammen før vi ble offesielt kjærester og eksklusive til kun hverandre :)

 

HI: Du må bare finne ut om følelsene dine er likestilte ovenfor disse to mennene, og er de det, så finn ut hvem som passer best mtp jobb, fritid osv. Jeg hadde gått for den med mest struktur i sin økonomi og som har alt på stell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gjøre det slutt med dem.. Er du kjæreste med begge da?:P

Du risikerer rett og slett å såre dem HI, hvis begge eller en av de får følelser for deg og du bare vil tulle og "bruke" dem.. Har du holdt på ett år bør du virkelig vite hva du vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...