Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Er på jakt etter ullsokker til 2 åringen. Kan noen anbefale meg bra men rimlige ullsokker. Ullsokker er dyrt, og når jeg liker å ha en del ca 10 par (bruker kun ullsokker på vinteren) så blir det fort mye penger når han har vokst ut alle fra i fjor. Hadde Ulvang i fjor, men synes disse var tynne. Men vet det finnes forskjellige typer fra Ulvang.. Eventuelt hvis du bruker Ulvang på dine barn, hvilken type brukte du. Men er det noen som har noen forslag om en rimligere sokk så hadde det vært fint. Men vil ha noe som er bra, da mini ikke skal fryse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Rimi, Ica, Bunnpris bruker å ha noen gode i 2 og 5 pakninger. Husker jo seff ikke navnet, men vi har brukt de i flere sesonger, voksne og barn Trysilsokk/trysillabb? Noe sånt het det tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Anbefaler også å sjekke dagligvarebutikkene. Vi har hatt gode sokker fra både coop obs og rema i alle fall. Så rema hadde sist jeg var innom en. Ca. en hundrelapp for 5 par - trooor jeg? Europris har typen som heter trysil. Sist jeg kjøpte kosta de 35 kroner paret, men det er noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! Jeg har en mor med strikkedilla. Har massevis av hjemmestrikka ullsokker liggende her hjemme. Mine unger har ikke sjans til å få brukt alle sammen... Om du sender meg en pm med adressen din, så kan jeg godt sende deg noen par, hvis du vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå