Gå til innhold

Termin i morgen og lurer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

om jeg skal be legen sjekke evt. åpning på kontroll i dag eller om det ikke har noen hensikt. Kan ikke en sjekk sette det i gang også i noen tilfeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg gjort! Hun kan tøye litt om det er modent, og det kan sette sving på sakene ;-) Ikke behagelig, men vel vert det!! Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Tror jammen jeg skal spørre da. Har ikke lyst siden legen min er en ganske sur mann som helst vil ha kontrollen unna på max 5 min, men kan jo være verdt det. :) Vil jo gjerne treffe babyen min snart.

Skrevet

Får håpe han har en bra dag da ;-) Ja vil si det er verdt det...min første fødsel startet ett døgn etter jordmor tøyde meg (vet ikke om det har noen sammenheng da...men liker å tro det :-) Skal hvertfall få jordmor til å røske litt på neste kontroll...om jeg ikke har født til da.... *håpe håpe*

Skrevet

Har termin i morgen jeg og!! Skal til jordmor på fredag, kanskje jeg og skal skjekke åpning så det skjer noe snart!

Skrevet

Ble ingen sjekk på meg... Håper sånn at jeg ikke må gå over termin, men kan jo se slik ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...