Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Mannen min var i en situasjon inatt som kunne gått riktig ille, men alt endte godt..puh:)Etter dette inatt da så drømte jeg at flyet som han var med i(var ikke fly ulykke han var i inatt altså), krasjet i et annet fly og holdt på å krasje i huset til mamma... Har drømt flere ganger drømt om fly som krasjer/nødlander(med meg og venninner også ombord)....hva kan dette bety?:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 at du er redd for å fly.. ikke nødvendigvis bevisst, men i deg ett sted ligger frykten for alt som kna gå galt under flyving.. selv er jeg nok vedlig redd for hai og ulv.. drømmer ofte om disse dyrene, spesiellt ulv, og de kan åpne bildører og vinduer så jeg er ikke trygg noe sted. helt til en og samme kompis av meg kommer å redder meg.. hvær gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Sjekk drømmetydning.no:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 skal mulignes ut å fly snart og jeg må innrømme at jeg er blitt litt redd for å fly etter jeg fikk barn:S Tenker hvis flyet styrter/får problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå