Gå til innhold

Kan man klage til kommunen om det er mye søppel rundt omkring?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor på et lite tettsted, vi har et senter, noen butikker her og der og en haug med hamburgersjapper. Rundt disse er det så mye skit og søppel, ser helt forferdelig ut. Egentlig er det mye søppel generelt her. Det er synd for det er et veldig koselig sted.

kan man klage dette inn noe steder slik at det blir ryddet opp i eller et det helt håpløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart man kan klage. Klage kan man alltids så er det opp tilkommunen om de har tid, råd og folk til å gjøre noe med det.

Jeg klagde på noe lignende og da fikk vi flere søppelbøtter ute og en større container.Løste seg bra så det kan lønne seg å ta en telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag til kommunen, og få gjerne med andre til å klage slik at det blir litt fortgang i det.. Det er disse sjappene sin plikt til å holde det rent og ryddig rundt seg.

Her jeg bor er det flust i kebabsjapper og en periode så det ikke pga søppel fra disse stedene. Kundene slengte det bare på bakke og til slutt blåste det utover.

Endte med at kommunen påla eierne og rydde opp. Eierne ryddet og satte opp enda flere søppledunker ute ved sitteplassene. Og nå er det mye bedre.

Jeg blir så irritert når mennesker ikke har vett på å kaste søpla si i søppeldunkene, er de voksne nok tilø å kjøpe mat i en butikk så er de voksne nok til å skjønne at søpla skal i søplekassene!!!

Blir så mye mer hyggelig for alle når det er rent for søppel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HI.

Du bor vel ikke på Råholt? For slik er det her også. Et senter, noen butikker spredt og en hel haug med hamburgersjapper. Og i perioder ser det ikke ut pga av søppel fra disse stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...