Snart mamma <3 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Lille svelger så mye luft når han spiser og virker som jeg aldri helt klarer å få alt opp med raping. Har hørt at man ved en alder slutter å måtte rape babyn etter måltid. Legen min sa også at luftsmerter gjerne gir seg i 3-4 mnd alder. Litt dumt spm, men hvor blir det da av lufta? Får han det få opp selv uten at det er vondt? Han er straks 3 mnd!
InsomNina Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Det er som du sier, at han får det opp selv uten at det gjør vondt. Kanskje hører du en liten rap, kanskje ikke. Kanskje er det ikke så mye luft. Her gikk overgangen av seg selv, fordi hun ikke rapte når jeg prøvde å få henne til å rape. Tror hun var mellom 3-4 mnd. Nå kan hun feks spise og reise seg litt opp for å kikke rundt seg. Så kommer en liten rap og så fortsetter hun å spise. Bare vent, plutselig tenker du ikke over at han ikke sliter med luft
Billie Jean Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Poster et svar som ikke har NOE med trådtema å gjøre. Må bare kommentere det dritkule nicket ditt InsomNina! Kreativt! Ha en fin dag:)
Luna 31.3.11 <3 Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Her slutta vi å legge hu på skuldra for å rape når hu var ca tre måneder. Gikk lissom av seg selv. De har jo lært seg bedre å drikke av flaska så de ikke svelger så mye luft, å tarm systemet har lissom gått seg til..så da gjør ikke lufta vondt lenger. Noen ganger, men ikke i nærheten av sånn som det var når hu var liten.Kommer jo kjempe raper eller promper, men det er sånn som hu ordner litt selv eller når hu blir løftet opp. Alt blir litt anderledes etter tre måneder Det føles ikke som de er like små å sårbare lenger..de er jo det, men de er mer våkne å sterke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå