Gå til innhold

Denne dagen skal bli bra!!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille sov lenge (til 7) og dro lykkelig i bhg med pappaen sin. Storebror og jeg har kost oss med frokost og skal snart sende han på skolen. Har hatt en lang natt med maserier og menssmerter, men snille samboeren har strøket ryggen min og stått opp med lille når hun har våknet. Alt i alt syntes jeg natta har vært bra:-)

6 dager til termin så litt vondt må jeg vel regne med, men de verste kynnerene ser ut til å være luket vekk med akupunktur (ihvertfall på dagtid).

Har fortsatt uvi og må få nye medisiner idag, krysser fingre for at de funker denne gangen så jeg slipper mer mageondt enn nødvendig. Har tilogmed lurt på om jeg skal svinge støvkluten litt idag.

Dette skal bli en flott dag, til og med værmeldingen var enig med meg! Ha en super gravid dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk det samme, Knotten & lille persille! Ønsker deg en riktig fin dag!

Her går dagen med på legekontroll, 6 dager over termin - og bestilling av overtidskontroll på KK Haukeland. Klar for å få ut lille Anna nå ja!

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

För en fantastisk inställning du har!! Underbart! Nu fick du mig på bra humör också - TACK!!! :0)

Ha en fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...