Gå til innhold

Tråden for oss som skal teste fredag 9. September

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer. Titter innom jeg også...

Tenkte å vente til i morgen med å teste, men som den gode testoman jeg er ble det litt pinnetissing allerede i dag... Bestemte med i går kveld for å teste i dag, men glemte set selvsagt, hehe. Så presset ut en skvett en times tid etterpå, etter at jeg hadde drukket litt vann og kaffe.

Var ikke noe særlig strek å se (selv om jeg med SVÆRT nøye gransking, pinnen lagt flatt og tittet på i lyset, kunne nesten skimte en liten skyggestrek. Innbildning? Jeg?), men er nok altfor tidlig også. Tror IKM er mandag eller tirsdag... Har gått på første hormonkur (Femar) denne pp, men pga nesten tette eggledere er nok sjansen liten. MEN, har jo klart det før :-) Lenge leve håpet! Vi får stse på to streker om et par dager, ladies :D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe strek her..ikm sønd

Skrevet

Ikke strek her heller :( Ikm i går. Da sees vi igjen neste runde jenter :)

Skrevet

GRAVID!!!!! ;D JIPPI!!!!

Til dere som har testa neg, nyt litt vin for meg og! Neste runde sitter den hos dere også!;) Hadde jo en veldig tidlig SA forrige mnd, men har en helt annen følselse nå ;) A VERY GOOD ONE!!!! hihi;D Er så glad nå!

GOD HELG ALLE SAMMEN ;D

Skrevet

Yei Mortee! Gratulerer så mye :) Veldig glad på dine vegne!

Skrevet

Gratulerer Mortee!! :D Så herlig! For en flott start på helga! :)

Skrevet

Gratuleret til Mortee!!! Jeg er en av dem som kan nyte litt vin for deg i helga. Her var det ikke så mye som antydning til en skygge en gang. Litt skuffet denne pp, for jeg følte at det var noe annerledes. Men, men - det er jo bare å kjøre på - vi sees på neste tråd :)

Skrevet

Jeg har ikke testet, men begynte så vidt å blø i går, så da tenkte jeg håper var ute for denne gang. IKM i dag. Men jeg blør MYE mindre enn normalt, sp kanskje jeg kan håpe at det bare er festeblødning? Noen erfaringer med dette?

Tenkte kanskje jeg skulle teste i kveld, men man bør jo gjøre det om morgenen, ikke sant? Er det større sjanse for falsk negativ hvis jeg tester i kveld?

Hvis det ikke klaffer denne perioden, kan jeg hvertfall trøste meg med at jeg kan ta noen øl med god samvittighet :-)

Skrevet

Uten tvil negativ test, så da blir det øl. Skål!

Bedre lykke neste gang, og gratulerer til de som var heldige i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...