Gå til innhold

Tråden for oss som skal teste fredag 9. September

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, siden vi var så mange som ville teste denne dagen lager jeg en tråd.

Selv tror jeg ikke at jeg er gravid. Har ingen følelse av det. Sukk. Så vet nok at testen blir negativ, men da kan jeg kose meg med vin i helga. Så kommer det alltids en ny el (satser jeg på ihvertfall) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SPENNENDE! Nå må jeg bare få kjøpt test. Men kanskje like så greit å vente til siste liten...så jeg ikke blir utålmodig og tester "før tiden" hehe

Skrevet

Samme som meg, jeg har ikke noe gravid følelse. Bare håpet, så får se om jeg også slenger meg på teste runden fredag elr lørdag. Men har ikm lørdag og tanta bruker og komme på dagen presist, så vi får se

Skrevet

Den er småkjip den følelsen - å føle at det ikke er noe, men håper likevel. Har jo hørt om mange som ikke ante mistanke før de plutselig ikke fikk TR og testet positivt, så det kan jo være mulig for oss :)

Krysser fingre og tær! Håper mange her får to streker på fredag :)

Skrevet

Slanger meg på denne tråden. Vil da i såfall være på dag 37 :-P Fikk negativ test i går, men må vel ta en til på fredag om TR ikke har meldt sin ankomst. Har ikke trua denne gang men... Skader vel ikke å teste ;)

Skrevet

Hei!

Jeg slenger meg med her. Hadde tenkt til å teste i morgen tidlig, men var så teit at jeg svidde av en test nå i kveld, som selvfølgelig var negativ. Eier jeg noen som helst form for fornuft så venter jeg minst til fredag før jeg prøver igjen.

Har forresten hatt supervondt i puppene i dag. De har vært ømme helt siden EL, men i dag har det kjentes ut som om noen vrir en kniv rundt. Problemet et at nå nærmer det seg IKM, så er vel sikkert et symptom på det.

Skrevet

Jeg er med! skal ha mensen nå imorgen så bør kunne teste på fredag om jeg ikke får mensen imorgen :)

Gjest Mothertotoo <3
Skrevet

Nå har jeg blitt teste-tøs..mått teste idag ijen..negativt... Har vært så kvalm i mange dager. Imårest,å nå i kveld,nestn så jeg brekker meg. Skjønner ingentin! Har ikm på søndag,

Er ikke syk på noe annet vis..har metallsmak i munnen.

Har bestemt meg for å vente å se nå da....sukk :(

Lykke til på fredag ladies!!

Skrevet

Dere som har ikm på søndag har samme dag som meg. Men det er jo sånn sett tidlig å teste, så kan jo hende.

Jeg har fremdeles ingen symptomer på graviditet. Har vært litt uggen i dag, men tror det har litt med at mensen er på vei, for jeg husker godt når jeg begynte på p-piller nettopp fordi jeg hadde så pyton mens med kvalme, feber og kramper i magen. Håper jeg slipper det nå

Skrevet

Usj.. Typiske tegn på TR dukket opp idag. Håper at det ikke stemmer!!

Skrevet

Er så spent på i morgen. HÅPER dagen går fort. Heldigvis har jeg kveldsvakt på jobb, så får tenkt på noe annet. Sambo har hatt magesjau de siste dagene, så er ikke så greit å si om kvalmen og den rare magen min er symptomer på det, på mens eller på graviditet. Ugh...

Hvordan har dere det idag jenter?

Skrevet

Nå gleder jeg meg til i morgen jenter! Tror jeg får sette PC'en på badet i kveld, så jeg kan oppdatere her i morgen tidlig.

Håper alle kan skrive positivt i denne tråden i morgen.

Selv er jeg redd at "gravidsymptomene" mine egentlig er omgjort til TR-symptomer. Men, men, det kommer flere sjanser senere. Uansett er dette kjempespennende.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg er klar, og test er i hus. Tidligere var jeg ganske positiv, for jeg kjente igjen "følelsen" fra sist gang. Nå deriomot, er jeg ikke sikker i det hele tatt lenger. Synes tegnene har blitt færre, og tror tr gjør sin ankomst på lørdag. Men i morgen er det fredag, og det er lov til å håpe :)

Blir spennende å sjekke her i morgen tidlig. Lykke til alle sammen!

Gjest Mothertotoo <3
Skrevet

Lykke til alle sammen...skal sjekke her imorgen ;) krysser fingre, og tær!

Skrevet

Er så spent for dere jeg nå :D

Jeg har jo ikke trua på meg selv hvertfall, men tar en test likevel så jeg kan ta meg et glass vin i helga ;)

Skrevet

Usj, i dag har kvisene poppet frem. Føler meg uggen, så her er nok TR på veg. Men jeg har kjøpt inn tester, og skal tisse på pinnen i morgen ;)

Lykke til alle. Ser det er mange som har blitt gravide denne pp. Og jeg blir så glade på deres vegne!

Skrevet

åjåjåj klarer ikke vente jeg heller, mååå ta en test i morgen, selv om jeg er skikkelig negativ og heeelt sikker på at tr kommer på lørdag som hun skal.

isj åsså er bare deprimerende dette, og være så sikker på negativ. Men samtidig har man jo et bitte bitte lite håp til papiret blir rødt.

Lykke til damer, ifølge statistikken så må det klaffe for noen av oss hehe

Skrevet

det blir desverre ikke noen testing på meg imorgen, begynte å blø som en foss i dag, samboeren er bombesikker på at det er en SA (siden han opplevde hvordan jeg hadde det når jeg hadde sa sist.) , men jeg føler jeg blir for hysterisk om jeg mener det samme. men er akkurat som sist, smertene og alt.. så liten tvil der, men jeg prøver å holde motet oppe, legne sier det er helt normalt å miste noen ganger..

Skrevet

Så trist å høre siljeejlis. Godt du holder motet oppe. Det kommer flere sjanser, selv om det er en mager trøst akkurat nå.

Trøsteklem til deg

Skrevet

Testen ble som forventet, veldig negativ :(

Men siden jeg var forberett på det kjenner jeg at fallhøyden var ikke så stor, og det er deilig. Bare litt skuffa, ikke suuuuperskuffa.

Satser på at det går bedre for dere andre

Skrevet

Så synd...

Vi deler dessverre skjebne. Min var blendahvit:(

Til dere andre: lykke til:)

Skrevet

Jeg også, blendahvit her også. Ikke antydning til strek heller....:( Så da kan tr bare komme fortere en svint. Føler meg så motløs! Jeg kjenner at skuffelsen bare blir større og større...men jeg gir meg ikke. Vi har ett barn fra før, så det må da gå??!

Skrevet

Her også ble det som forventet, blendahvitt.

uansett om jeg hadde venta det, så ble jeg skuffa. Argh når ska det klaffe da. Så da er det bare å fylle veska opp med bind og dra på jobb snufs

Treffes vel igjen til neste el runde (,")",)",)

Skrevet

Blen-da-hvit :(

Men det står på de testene jeg tar at de bør tas dagen etter IKM. Så jeg har enda håp da jeg har IKM i morgen. Tror jeg da, i og med at det bare er 2.pp etter pilleslutt (9 år på pilla), så kjenner jeg ikke syklusen, ikke sikkert den er stabil i det hele tatt.

Skal TR komme håper jeg hun kommer snart og at det er over kjapt!

Ikke mye godt nyheter fra noen her tidlig på fredagsmorgenen. Krysser fingrene for alle om at TR ikke kommer og at vi får noen gravide de neste dagene :)

Skrevet

Ikke noe kryss eller smilefjes her heller...

Da vet vi hva vi har å gjøre jenter! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...