Gå til innhold

Er det flere med termin i Januar her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere har vært heldige med vogna ja...de har bare tilbud på klær her i byen...og jeg som ikke tør kjøpe noe før jeg vet sikkert hva det blir:o(

Får satse på et knakende godt januar salg;)

Vi hadde nok også betalt for hjelp om det offentlige hadde hatt lange ventelister da vi ble henvist dit....men merkelig nok så gikk alt ganske fort....og var jo allerede gravid når jeg var på utredning i mai...men alt for tidlig å se noe på UL.

Har nok brukt opp all flaksen jeg har, kommer aldri til å vinne lotto etter dette...men skikkelig værdt det:D

Annonse

Hey alle januar mammaer. Jeg venter en liten jente den 10 januar. Håper nå at hun kommer en uke på overtid så roen etter jul har fått senket seg litt. Men spør du meg i januar vil jeg garantert møte jenta mi så fort som mulig hehe. Har en jente fra før så har heldigvis masse baby klær , men har sett at det er så utrolig mye nydelige strikkedresser så må kjøpe et plagg eller to.. Åååå som jeg gleder meg til å møte jenta mi...

Lykke til alle sammen

etter ordinær ul i går så blir det januar baby på meg og, ny termin sier 30 jan. Det så ut til at vi kanskje venter en jente denne gangen, men legen var ikke helt sikker. Har en gutt fra før som blir 3 på den 25 jan. Så hun får bare holde seg i magen til termin ja

Ser vi er maange med januar-terminer her! :D

Og jeg har akkurat samme som deg, April Mirakelet *1Spire*, 29.januar 12 her også =) Var på ultralyd for noen dager siden selv, og ble bare flyttet to dager tilbake fra menstermin. Også visste det seg å være en liten jente :o)) Deilig å være halveis, samtidig som det nesten er litt skremmende at tiden går så fort!!!

Vi har en kjempespennende tid forran oss!! =)=)=)

Nyt svangerskapet og kos dere masse :D

Annonse

Jeg har termin den fantastisk datoen 01.01.2012.

Så her skal vi ligge med beina høyt hele jula og blir ikke sur hvis jeg må gå over termindatoen. Sist kom jenta fem uker før termin, men de sier det er liten sjangs for gjenntagelse :) Venter en prinsesse til.

Vi venter får første 17.januar:) En liten gutt <3, alle trodde det skulle bli en jente, da vi er nesten bare jenter på begge sider av familien. Men så kommer det en liten gutt som kommer til å bli så bortskjemt.. hehe:)

Begynner å kjenne masse liv nå:) Han sparker masse. Spesielt når den ene katten ligger oppå magen min for å sove, passer han på å sparke litt på han.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...