Gå til innhold

Er det flere med termin i Januar her??

Anbefalte innlegg

Har termin 29jan12:o) Har vært på ordinær ultralyd i dag, og alt sto bra til. Er ikke sikre på kjønnet da den lille luringen hadde navlestrengen mellom bena...så her lever vi ennu i spenning.

Og er nu i uke 20...så halveis til mål....YAY!!!

Fortsetter under...

Hei :)

gratulere med 20 fulgåtte uker :) og så kjekkt at alt gikk bra på ul, d e d viktigste for vi gravide :)

jeg har termin den 13 januar og begynner med uke 23 nå på onsdag :)

åsen er formen? kjenner du mye spark??

Heisann, så bra jeg ikke er alene med januar baby :o)

Formen min er svangerskapsmessig topp...men kraftig forkjøla...ugh...får ikke sove når nesa er helt tett :op

Junior har det i allefall bra...kjenner spark oftere nå...spesielt etter ett glass brus ;o)

Hvordan er formen deres?? Vi skal etter alle statistikker være i den beste perioden av svangerskapet nå...he he

Jeg har termin den 20 januar, venter en liten gutt :) Kjenner masse spark nå, har ventet en stund på det ( har morkaken foran), men det har virkelig tatt seg opp den siste uken.

Ellers er formen sånn passe, har kraftig bekkenløsning, så har de siste tre-fire ukene brukt krykker, og er 40% sykemeldt. Det er ikke så gøy når jeg i tillegg har en aktiv jente på snart 3. Men, ser lyst på det ( kan ikke gjøre noe annet), og venter i spenning på januar :)

Annonse

8. januar her. To ultralyder sier jente, men tør ikke stole heeelt på det.. Magefølelsen sier forsåvidt også jente, men tar ikke av med rosa likevel =)22+5 idag, og masse deilige spark hver dag <3 Det er bare formen som er noe å klage på. Den er elendig..

Gratulerer med frisk baby i magen :)

Vi var på ul for ett par uker siden og venter en perfekt gutt :)

Termin er 25.jan. Utrolig deilig å være halveis! tenker at nå må alt bare gå bra, godt å ikke være redd for SA/MA lenger :))

Vi har samme termin dato Januarbaby012 :) Fredag den 13 ;)

Nå begynner magen å synes godt, og det begynner å bli gøy! :)

Var så utrolig syk de første 16 ukene, innlagt 2 ganger i en uke hver gang :(

Men Nå er det kos og gøy :)

Annonse

April Mirakelet *1Spire* vi er ike alene nei, her er det mange januar mammmaer heldigvis :) og det er så kjekk å snakke med hverandre og dele erfaring.

jeg kan ike klage på formen, storsett er veldig fornøyd, det er bare bekkenløs. som er så kjeddlig. ellers jeg koser meg med graviditet og sps den beste persioden jg er . JA vi er i den beste perioden. nyt tida jenterrrrrrrrrrrrrrr :))

Så bra Sørlandsmommy, og så har vi termin nesten samtidig med mest sannsynlig samme kjønn;o) misunner deg litt at du vet helt sikkert hva det blir...satser på at vi ser det på neste kontroll:o)

Vi har slitt sånn med å få det til, så da jeg så det lille mennesket på skjermen som sparket og var så friskt...ja det var utrolig sterkt:o) Kjente meg 10 kilo lettere etterpå...men det er ennå litt uvirkelig at jeg snart skal bli mamma...var liksom forberedt på dårlige nyheter hele tiden:o( men mirakler skjer tydeligvis...herav nicket mitt;)

Har dere begynt å handle inn utstyr ennå?? Vi har fått ordnet med seng og sengetøy...har ikke tatt helt av ennå..he he

Da har vi samme dag jan/feb-12:o) Og gratulerer med en liten prins:o)

Dette blir min første, og da går man som regel over...så jeg kan godt ende opp med en februarbaby...en liten vannmann, samme som mor...he he.

Dette er min første og :)

Hehe, hvis jeg følger tradisjonene til familien min så kommer han før termin :)

Ja vi kan risikere å få februarbaby ja :) men heldig uansett som er tidlig på året :) jeg har bursdag i midten av oktober og barnefar har på selveste julaften, så vi er veldig glad for at han slipper og ha bursdag sent på året ;)

Dere ser det nok på neste kontroll April Mirakelet *1Spire* :) ja, det er jo veldig gøy å vite 100% sikkert, handler jo som en gal nå og vi diskuterer navn ;))

Vi har handlet noe ja, som sagt en del tøy. Vogn og takhengt vugge har vi også kjøpt, men det var pga et veldig godt tilbud. Hadde nok drøyd det litt lenger, hvis ikke.

Vi har også slitt veldig med å bli gravide. Fikk beskjed om at vi ikke kunne få barn på egenhånd og den var tung å svelge. Etter mye om og men, er vi gravide! Det er jo fantastisk :))

Så jeg kjenner gleden din godt, April Mirakelet! :)) Det blir helt spesielt når en har vært en sliter..

Jøss Sørlandsmommy, det er som å lese om seg selv. Vi skulle ha fått IVF i januar12, men får isteden hjemmelaga bebis:o) Kan ikke klage på det nei.

Wow, her er utstyret i orden skjønner jeg:o) Har ikke tenkt på vogn ennå....men blir anbefalt emmaljunga av venner...har begynt å legge av penger, og skal pusse opp barnerommet i oktober:o) I kjønnsnøytrale farger...just in case...he he

Hehe, er nok fortsatt en del som skal kjøpes inn ;) Men ble veldig glad når vogna vil allerede hadde bestemt oss for, kom på tilbud :))

Så herlig at dere klarte å få til en hjemmelaget bebis! :)) Vi kjøpte oss hjelp, orket ikke vente i kø... Jeg har et barn fra før på 9 år, så var ikke intr i å vente for lenge når vi først hadde bestemt oss. Og skulle vi ha en sammen, så måtte vi få hjelp. Da var valget lett ;)

Hihi, kanskje ikke dumt med kjønnsnøytrale farger da nei ;) Så koselig å pusse opp babyrommet! Får ikke gjort det enda, vi skal bygge huset ut en del og må vente på godkjenning. Så kan vi sette i gang ;) Men stresser ikke, babyen skal jo uansett sove hos oss lenge først <3

Termin 4. januar :)

Har fått de to første 2 og 4 dager før termin. Er derfor forberedt på å knipe igjen til over nytt år i hvertfall :oD.

Ville ikke vite hva det blir, men med 2 jenter fra før er vel sjangsen veldig stor igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...