Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøk frå 2. trimester... Ventar baby i slutten av desember, og har i det siste begynt å glede meg. Med det følgjer planlegging og så smått litt innkjøp :) Ventar vinterbarn, sist fekk vi i slutten av august. Ein ting eg har bestemt meg for er at det blir mest ull denne gongen og at alle bodyar skal vera med omslagsopning. Har derfor prøvd å sprøja om dette på debatten "kjøpeguiden", men lite napp, gitt.. ;(

Slike bodyar er litt dyre... Mogleg eg er litt gjerrig på mine eldre dagr ;) Men kor mange treng eg??? Nøstebarn sine (sikle, sikle, nydelege altså, i ull og silke, ligg under prematur stroleik, men er i str. 48, 50 og 56).

Hugsar at første barn gulpa noko enormt... var heilt sykt å sjå på, stod ein kvit foss ut av henne,

Kor mange ved ikkje-gulpe-baby? Kan jo alltids skaffe fleir derfor denne også skulle gulpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 4 ullbodyer i str 60. som går fra nyfødt til 3 mnd ca, så har jeg ca 4 bomull i hver str. kjøp heller smekker som du kan ha over så du ikke må vaske bodyene så mye. evt, kjøp ullsåpe som du skyller opp bodyene med om kvelden og tørker, så flekker ikke setter seg. :) Jeg kjøpte sikle/gulpe smekker for 10 stk på barna hus, vet at princess også har slike.

Skrevet

Eg har kjøpt inn 3 stk ullbodyer i str 50-60. Vert det mykje gulping, får han siklesmekker :-) Ullsåpe var ein god idé! Ei spesiell FortGjorti EnPort har å anbefale? Bruke stort sett Milo her i huset.

Nøstebarn sine er flotte og gode. Liker óg joha og claire sine (reflex/barnas hus). De har og smekker i samme "serier".

Og så kan du jo kjøpe fleire etterkvart, som du seier.

Lukka te =)

Skrevet

Takk for svar, damer! Hadde heilt gløyt moglegheita med siklesmekke. Satsar på at mini i magen ikkje spyr store kvite fossar, så noterer siklesmekke.

Kjem til å kjøpe ein 3-4 styk bodyar med sideknapping, da.Og ullsåpe for oppskylling.

Kjeiken, veit du om Claire sine er med knepping langs heile sida? Joha sine er det, hugsar eg hadde ein slik sist, og har sjekka nettet nå.

Skrevet

Claire sine er knepping på skulder og nede. Til gjengjeld billigere enn nøstebarns ;-) Og så og sei like gode!

Skrevet

jeg er usikker på hva ullsåpa jeg hadde forrige gang hette, men jeg kjøpte en flaske på best kids eller exit. mulig de har ullsåper på barnas hus. ellers har jeg hørt at de har på nøstebarn sine nettsider =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...