Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Fikk vite i dag at min eks er under gjeldssanering(bf). Hadde nemlig planer om å kreve han for bidrag, men er han fritatt for betaling da kanskje? Kan jeg risikere å komme ut i null? For da gidder jeg ikke, vil bare bli bråk mellom oss. Min inntekt ca 400000, hans ca 280000. Gutten er 16 år og har ingen samvær.....Men synes faren kunne bidratt litt økonomisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Vil anbefale deg å ta en kjapp telefon til nav. Da får du vite sikkert hva du har krav på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Bidraget kommer foran all annen gjeld. Kjenner til en lignende situasjon, så bidrag skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 sitter i samme situasjon som min eks eksen din da.. men barnebidraget får du.. det trekker de automatisk fra det han skal ha utbetalt:)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå