Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Registrerte meg nettopp, i håp om å få litt svar av noen i samme båt.

Nå har vi forsøkt å bli gravide i et år, og inget hell. Lurer på hvor vi skal begynne... Går vi til fastlege og blir henvist videre, eller hvordan fungerer det?

Kan nevne at jeg har en gutt på 4 år i fra før, sambo har ingen barn. Vi er 30 og 31 år gamle, friske og raske. Tror vi.... =(

Det er ikke til å stikke under en stol at vi tror det kan være noe galt en plass! Jeg fikk fjernet en del av livmorhalsen for noen år siden, men skulle ikke tro at dette kan være årsaken til ufrivillig barnløshet. Ble gravid 3 mnd etter slutt på p-pille forrige gang. Gikk på Mercillon nå sist, men sluttet med de på september i 2010.

Så lei av negative tester, mismot, og ikke minst mas fra omgivelsene om når det blir småfolk på oss! I tillegg til å se hvor uendelig lei seg samboeren min blir hver gang jeg får mensen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143551433-hvordan-g%C3%A5r-vi-fram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei. Jeg skjønner deg veldig godt,er i samme situasjon selv. Jeg ble og kondisert(fjernet en del av livmortappen) og det var grunnen til at jeg ikke blir gravid(har en datter på snart 9 år som ble til før kondiseringen)

Det er snart 8 år siden jeg ble operert,og jeg har hele tiden tenkt at det kan ha vært grunnen for at jeg ikke har blitt gravid,men ble avfeid av leger på dette..helt til i fjor,da krevde jeg en skikkelig utredning,og det viste seg at legen hadde tatt for mye,sånn at livmortappen nesten var grodd helt igjen,altså ingen åpning for sædcellene... Vi er nå igang med ivf(prøverør) og har hatt 6 forsøk,skal igang med 7ende nå i okt.

Som regel så har jo ikke kondiseringen noe å si,men du kan iallfall få sjekket det,så har du gjort det iallefall:-)

Skriv gjærne til meg om det er noe du lurer på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...