Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg og samboeren min har en samlet inntekt på 1000,- i mnd før skatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Det går helt grei, bare selg katten først og snakk med NAV om bostøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Var redd jeg måtte kvitte meg med honkle mitt, men da høres det ut som det løser seg HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Fotballfruen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Bostøtta og sosialtrygden dekker sikkert kostnaden. Norge er jo et rikt land med mange tryde rettigheter. Har dere 2 barn kan dere ta et barn hver. Hete seg at dere bor hver dere. Da får dere os, dobbel barnetygd, bidrasforskudd og alt anna som følger med. det er løsning på det på det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Haha.... du er så lett å kjenne igjen! Du må ha mye tid på å skrive innlegg her på BIM :-) Kan ikke være mange i Norge som skriver HONKLE...! Tjihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå