Gå til innhold

Vi vurderer navnet Nina, virker ikke som det er så mange som får det navnet for tiden. Liker dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du ønsker et navn som er sjeldent for de nyfødtes generasjon, så bør du velge de typiske 60-70 talls navnene. Nesten ingen barn får disse navnene idag.

Nina er ett av disse navnene. Jeg kan ikke gi deg et objektivt svar på om det er fint eller ikke, fordi jeg heter Nina selv - for meg så er det meg:-)

Liker ikke Nina, var så mange idioter som het det. Men lurer litt på hvorfor alle skal hete Thea og lignende.

Elin - det synes jeg er fint og kjenner ikke noen småunger som heter det.

Fint navn, men dessverre som over her så kjente jeg mange som heter det, og de var ikke akkurat snille. Mulig de har blitt det i senere tid, men ikke i min barndom...

Annonse

Mulig at man kjenner så mange bitcher som heter Nina, fordi det faktisk var et mangfold som fikk det navnet?:-p

Jeg liker Nina, selv om jeg også kjenner ei rar ei.. Men liker også Nine

Helt greit. Men nå er jeg født i 1975, da, så for meg er det navnet liksom veldig vanlig, det var en hel haug med Nina-er i min aldersgruppe når jeg vokste opp. :) Så da blir det liksom litt kjedelig for min del. Men hvis du selv synes navnet er fint, synes jeg du skal gå for det, er jo fint med et navn som ikke er på navnetoppen for øyeblikket også. :)

Jeg får en god følelse av å høre navnet Nina, men sikkert fordi en av mine beste venninner heter det.

Blir som Camilla. Cathrine, Cecilie, Therese, Tone osv. Som alle i min generasjon hadde en i klassen som het, men er ikke mange av dem i barnehagen nå om dagen....

Jeg er 30 og heter Nina, når jeg gikk på barneskolen var jeg den eneste med det navnet faktisk. Husker jeg syntes det var litt stas, for det var så mange andre som hadde like navn.

På ungdomskole syntes jeg det var kjedelig Hehe:)

(tror ikke jeg er bitch heller?!Hehe)

Jeg heter Nina, og er egentlig fornøyd med det... Er ikke 50, som noen oppi her sa, men 35. Og da var det ett veldig populært navn (som feks thea er nå). Var aldri alene med navnet mitt noe sted, men heldigvis var det mange som hadde dobbeltnavn (nina therese, nina cathrine, nina merete osv), så jeg fikk være den eneste nina som regel ;)

Det var vel Nina, Monika, Merete, Marit, Lise, Anne og Kari som var de vanligste jentenavnene den gangen tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...